avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 723 soluții astăzi
Forum Activitate AlexandraMatei31

Activitate AlexandraMatei31

Buna ziua, as dori sa ma ajutati cu o problemă si anume eu sunt angajată la o firmă de aproape 6 ani încadrată cu minim pe economie, însă nu stiu daca si cu studii superioare. Din februarie acestui an sunt in concediu medical 100% fiind operată de cancer. Se poate sti cum sa-mi calculez salariul lunar pe acest cod de indemnizație (14)? Deoarece pana acuma primeam o anume suma iar acuma se doreste sa mi se dea alta suma mai mica. As vrea sa stiu cat se primeste in cazul meu la salariul minim pe economie. Va multumesc
Răspuns la discuția Concubinaj
Buna ziua si multumesc pentru sfat, tot ce este posibil sa fie si aceasta o cauza.
Va multumesc frumos, nu stiam daca pot invoca acest lucru.
Toate bunurile i-au fost date din locuinta si pe langa aceste bunuri el mai doreste o suma foarte mare de bani la care nu doreste negociere. El doreste raspunsul meu afirmativ la cele solicitate de el iar eu asa ceva nu pot da, deoarece el a beneficiat de ele.
Are acte doveditoare luate din casa in urma plecarii lui si anume bonurile pastrate de mine si facturi. Insa tot ce este luat pe facturi in numele lui le-am cedat, restul sunt bonuri fiscale pe lavabila, parchet, gresie, faianta etc.