avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1037 soluții astăzi
Forum Activitate dandan7

Activitate dandan7

Răspuns la discuția Traducere şi interpretariat
Mulţumesc pentru răspunsul prompt şi la obiect! =D>
Bună ziua,

Sunt student şi urmez un modul psihopedagogic plătit, pentru formarea ca profesor. În cadrul modulului figurează un număr de ore de practică în şcoli. Această practică în şcoli trebuie asigurată, prin contract, de unitatea de învăţământ ce oferă modulul, sau trebuie ca fiecare cursant să "se înţeleagă" cu cadre didactice din şcoli, bazându-se pe "bunăvoinţa" lor pentru a-şi desfăşura practica? Mă interesează baza juridică.

Mulţumesc
Bună ziua,

Sunt student, am peste 26 de ani şi nu am asigurări de sănătate. Am nevoie de adeverinţe medicale pentru facultate. Sunt obligat să am medic de familie şi să fac asigurări de sănătate?

Mulţumesc
Bună ziua,

Am certificat de traducător şi interpret de la Min. Justiţiei, însă, neavând perspective de lucru, doresc "încetarea" calităţii de traducător şi interpret. Asta pentru a nu fi în situaţia de a plăti impozite în avans fără a avea vreun venit. La ANAF mi s-a spus că ar fi indicată renunţarea la CIF în acest caz.

Întrebarea 1: Dacă renunţ la CIF, nu este oare obligatoriu să restitui Ministerului şi certificatul de traducător, în mod automat, în demersul de "încetare a calităţii de traducător"?
Întrebarea 2: Dacă procedez la "încetarea calităţii..." atunci, în cazul în care, într-un viitor nedeterminat, voi vedea oportunităţi pentru această activitate, voi putea "reveni" la calitatea de traducător? Dacă da, aceasta va presupune, intuiesc, un certificat cu număr diferit şi repetarea taxelor iniţiale?

Mulţumesc