avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 933 soluții astăzi
Forum Activitate mihaelafoto

Activitate mihaelafoto

Buna ziua ,

In prezent lucrez ca asistent in brokeraj cu contact de mandat ,ca persoana fizica. Doresc sa stiu daca as deschide un SRL sau PFA ar fi mai avantajos . Doresc sa stiu ce taxe ar trebui sa platesc in ambele cazuri (PFA/SRL ) ,inclusiv taxele de intretinere a firmei , nu doar cele care privesc strict comisionul primit de la broker .
Discuție foto
am probleme cu o clienta
dansa a platit ptr foto video in bucuresti 500 lei +50 lei transport
in pachet a avea inclus un album foto pret de factura acesta are 67 lei
in urma unor defectiuni anumite sau pierdut am discutat cu dansa revansadu-ma cu un albm cadou de aceeas valoare
surpriza ajunge primul album (stia dimensiunile de la bun inceput 15*20 cm)
nemultumita imi trimsese fix pozele pe care le vroia putine la numar asa ca am adaugat maxim 5-10 poze care nu le vroia circ scandal ca de ce ca persoanele respective nu le vroia acelas lucru la facut si cu filmarea taiat la maxim ca apar rudele sotului
pe scurt nemultumita vrea inapoi cei 550 lei + cheltuielile cu ursitoarele 400
eu am luat 550 din care 3 albume caci da pe primul lam refacut 250 lei plus benzina 100 lei deci mam ales cu nervi intinsi la maxim
ma ameninta cu plagere daca nu ii restitui 950 lei
sfat va rog
buna ziua ma aflu in medical de pe data de 15.06.2016
a venit data de 1 si asteptam salariul surpriza angajatorul nu la trimis (lucrez la o a agentie de pariuri salariul il aduce sefu zonal p 1 si 15 ale luni in deosebi lunea ) surpriza ptr mine nu a lasat nimic
am sunat seful zonal care ma indrumat sa o sun pe patroana
asa am facut si surpriza patroana nemultumita ca sunt in medical (cod 745 hemoragie la inceput de sarcina) si de faptul ca de la 15 sapt nu mai duc la munca (vezi domne ea a lucrat pana la 9 luni eu de ce nu pot) in fine...mia transmis ca banii cuveniti ii voi primi cand ii va deconta statul?X-(