conform art. 33 alin. 2 lit. b: "prin derogare de la prevederile art. 7 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 50/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, contractele de concesiune, închiriere şi arendă încheiate, în condiţiile legii, de către titularii de autorizaţii cu proprietarii din perimetre de exploatare constituie titluri pentru emiterea autorizaţiei de construire, dacă respectivele contracte cuprind explicit acordul proprietarilor pentru executarea lucrărilor de construcţii pe aceste terenuri"
avand in vedere ca organizatiile de imbunatatiri funciare nu pot incheia contracte de arenda, cum credeti ca poate fi interpretat articolul? ce se poate face pentru a indeplini conditia?????????????????????????
conform art. 33 alin. 2 lit. b: "prin derogare de la prevederile art. 7 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 50/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, contractele de concesiune, închiriere şi arendă încheiate, în condiţiile legii, de către titularii de autorizaţii cu proprietarii din perimetre de exploatare constituie titluri pentru emiterea autorizaţiei de construire, dacă respectivele contracte cuprind explicit acordul proprietarilor pentru executarea lucrărilor de construcţii pe aceste terenuri"
avand in vedere ca organizatiile de imbunatatiri funciare nu pot incheia contracte de arenda, cum credeti ca poate fi interpretat articolul? ce se poate face pentru a indeplini conditia?????????????????????????
cum am spus, prin modif adusa legii 138/2004, terenurile cuprinse in amenajarile de imbunatatiri funciare, care nu sunt inscrise in evidentele de cadastru si carte funciara, se pot identifica prin numarul de tarla si de parcela, prin titlu de proprietate si proces-verbal de punere in posesie, precum si prin orice alta modalitate de identificare prevazuta de lege