Am auzit un zvon cum ca ar trebui sa existe un registru tipizat( deja se gaseste la magazinele de profil) la locul de munca in care se scriu salariatii care sunt prezenti, ora la care au intrat in serviciu, si ora plecarii; e adevarat?
Firma platitoare de tva, obtine venituri din servicii de mentenanta utilaje la un partener UE, factureaza lunar servicii prestate si mai factureaza pentru recuperare c/val diverselor cheltuieli efectuate pentru deplasarea la locul de prestare a serviciului ( hotel, carburant, telefon,reparatii masina,asigurari, rate leasing) serviciile facturate sunt scutite cu drept de deducere, intrebarea este mai am voie sa deduc tva la documente fiscale a caror contravaloare o recuperez apoi in baza unei facturi emise?
am fost platitor de tva pina la 30.09.2015, acum am cod TVA anulat pentru 2 deconturi depuse cu 0, intrebarea este care declaratie 392 o depun A sau B?
vreau sa angajez un student in an terminal la medicina, pe functia de asistent medical dar nu poate proba pregatirea profesionala de nivel mediu pentru ca a terminat un liceu umanist, sectia filologie, iar facultatea nu este terminata.nu stiu cum sa procedez, ajutoooorrrrr
Am primit informatia ca aceasta procedura e valabila doar in termen de 60 de zile de la notificare, dupa 60 de zile nu se mai poate anula debitarea din oficiu, oare ar fi foarte "obraznic" din partea mea daca as incerca sa strecor corectia debitului la regularizari? si oare unde ar fi mai potrivit sa regularizez la livrari sau la cumparari?
Stie cineva cum scap de un debit tva provenit dintr-o impunere din oficiu - dintr-o eroare nu am depus decont de TVA, am aflat tarziu de notificare, prea tarziu, au ttrecut 60 de zile si asa m-am ales cu un debit care nu are nici o legatura cu evidenta mea
Daca le duci pe toate odata platesti doar una, nu stiu sa spun la declaratii de inactivitate daca platesti ceva 9astea sunt in loc de bilanturi anuale)