avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 192 soluții astăzi
Forum Activitate Pana Mihai

Activitate Pana Mihai

Salutare din nou!
Am primit si raspunsul de la digi si bine'nteles ca nu au facut nici ei nimic, service-ul o tine tot pe a lor.
Dupa ce am primit raspunsul de la ei am mers la anpc si o doamna de acolo mi-a spus ca trebuie sa fac o contraexpertiza astfel sunt sanse minime sa castig. Problema este ca am mers cam la toate service-urile din craiova si nimeni nu a vrut sa-mi faca o contraexpertiza, iar majoritatea mi-au zis ca sunt sanse minime sa fac ceva pentru ca cei de la allview ar fi acoperiti.
Cei de la digi mi-au zis ca sa fac contraexpertiza la un service autoriza allview, dar nu as vrea sa fac la unul de-al lor pentru ca sunt sigur ca o sa se acopere unul pe altul si nu o sa am sanse de castig.
Mai caut in continuare un service, daca nu gasesc tare imi e ca o sa raman asa cu el...
De incarcat se incarca numai atunci cand tin ridicat de mufa incarcatorului.
Sincer nici nu stiu ce sa mai cred, astept sa vad ce raspuns o sa primesc de la cei de la digi si daca nu rezolv nimic cu ei atunci chiar o sa fac o sesizare la ANPC.
Multumesc cyan pentru raspunsuri!
Salutare din nou!
Am venit cu vesti noi, nu foarte bune pentru mine.
Marti a sosit si telefonul meu si pe langa faptul ca nu a fost reparat, l-am mai primit si cu o noua problema.
Am pornit telefon, dar nu se vede nimic pe ecran, el porneste, primesc notificari, se aprind cele trei butoane de jos, dar ecranul ramane negru.
I-am sunat pe cei de la service, le-am explicat ca eu am trimis telefonul cu o problema care are legatura cu mufa usb si ei mi-au trimis telefonul cu doua probleme, mufa usb + ca nu se mai vede nimic pe ecran.
Singura explicatie a lor a fost asta "telefonului dumneavoastra i sa exfoliat mufa usb de pe placa de baza si din cauza aceasta nu primeste suficient curent". Mi-au recomandat sa-l las la incarcat mai mult timp. L-am lasat aproximativ o ora si bineinteles ca nu a dat niciun rezultat.
I-am sunat inapoi, le-am spus ca tot nu merge dupa ce l-am lasat o ora si am incercat sa le explic ca telefonul meu mergea cand l-am trimis si ma puteam folosi de el, iar ei mi l-au trimis faramat si nu il mai pot folosi. Bineinteles ca ei o tineau intr-una pe a lor cu exfolierea de pe placa de baza.
Pana la urma daca am vazut ca nu ma inteleg cu ei am mers la cei de la Digi (de la ei am cumparat telefonul) si singura solutie a fost sa fac o reclamatie celor de la service. Acum a ramas sa astept sa vorbeasca managerul de la Digi cu managerul de la service-ul respectiv, iar raspunsul il primesc in termen de 30 zile.
Credeti ca am sanse sa rezolv aceasta problema? In conditiile astea nu vreau decat sa mi se dea banii inapoi, sau daca nu macar sa-mi dea alt telefon in schimb.
Domnule cyan, pana sa se farame, timp de 1 an si 9 luni am folosit doua incarcatoare, celelalte incarcatoare le-am incercat dupa ce am vazut ca nu mai merge pentru a-mi da seama daca problema este de la incarcator sau de la telefon. Telefonul s-a faramat inainte sa incerc alte incarcatoare
Nu se mai incarca, am incercat cu mai multe incarcatoare si nu a mers ceea ce inseamna ca problema era de la telefon
Am sunat acum 2 min si mi s-a spus ca am fortat mufa si ca aceasta s-ar fi deteriorat din cauza asta, dar eu nu am fortat deloc, decat am bagat telefonul la incarca si atata tot. Pe langa asta mi s-a spus ca am pierdut si garantia.
Ce se poate face in conditiile acestea?
Buna ziua!
In urma cu o saptamana am trimis telefonul la garantie si astazi am primit urmatorul mesaj:
Stimate client,
Pentru produsul dumneavoastra V1Viper seria imei ***** este necesara o interventie contracost. Prezinta conditii improprii de utilizare, mufa usb rupta, exfoliata de pe placa de baza. Necesita placa de baza contra cost. Costul reparatie este de 431 lei. Am rugamintea sa ne transmiteti acordul dumneavoastra la numarul ****. In cazul in care nu primim raspuns din partea dumneavoastra, produsul va fi returnat nereparat."

Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Cum se poate ca telefonul meu care este in garantie sa mi se ceara bani pentru reparatii?