avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 118 soluții astăzi
Forum Activitate Norbertiulian

Activitate Norbertiulian

Răspuns la discuția consiliul local
In cazul in care primarul nu propune acest lucru pot consilierii sa emita hotarari de reorganizare precum organigrama si stat de functii sau pur si simplu se pot propune si supune la vot in sedintele de consiliu local. In ceea ce priveste viceprimarul este supus unui interval orar de lucru ca si ceilalti angajati ai primariei//
Multumesc.
Discuție consiliul local
Buna ziua
Poate Consiliul local sa reduca sau sa blocheze posturile neocupate in Institutia Primariei. Sunt angajatii cu functie publica cat si cei cu functie contractuala atat ai primarului cat si ai Connsiliului Local_Poate primarul sa impuna viceprimarului un orar/program de lucru atata timp cat ambii au functii de demnitate publica/
Va multumesc.
Buna ziua
Sunt cadru didactic/PROFESOR/. Am fost ales viceprimar al comunei. Datorita conflictelor dintre consiliul local si primar acesta din urma nu plateste indemnnizatia atat a mea de viceprimar ,nici a consilierilor. Motivatia fiind aceea ca eu i/mi exercit si profesia la catedra RESPECTIVconsilierii nu au cont deschis la banca BT.
In ceea ce priveste indemnnizatia mea conform legii si statutului alesilor locali nu avea voie primarul sa /mi retraga indemnnizatia considerandu/se a fi o sanctiune. Ori primarul poate propune sanctionarea viceprimarului insa consiliul ocal ia deciziile.Legea 161 din 2003 art 87 alin 1 lit k ,alin 3 si legea 393 spune clar ca nu sunt incompatibile cele doua profesor si functia de demnitar precum si faptul ca sunt exceptate de la suspendarea contractului de munca , cadrele didactice.De asemennea connsider ca viceprimarul nu este normat la 8 ore de munca aceat lucru reiese din LEGEA SPECIALA A ALESILOR LOCALI si anume : CAP.II ART 9 / DEMNITARUL isi exercita incontinuu mandatul pe toata durata acestuia.