Buna ziua,
Am primit o amenda de la Politia Locala din municipiul Alexandria pe motiv ca am circulat pe strada cu sens unic din directia opusa.
Am fost la Spitalul Judetean de Urgenta Alexandria, venind de pe strada Dunarii, virand la dreapta pe strada Libertatii. indicatorul Sens Unic nu este vizibil din directia din care veneam eu, el fiind orientat invers fata de directia mea de mers, fiind vizibil doar celor care vin dinspre localitatea Nanov.
Buna ziua,
in urma cu 14 ani am intrat intr o relatie cu o fata. Dupa 1 an a primit mostenire un apartament in care ne am mutat si l-am renovat total, impreuna. Banii au fost intotdeauna la comun. Cheltuielile si imbunatatirie au fost la comun. A urmat casatoria in urma cu aproape 6 ani , un copil acum aproape 5 ani si anul trecut divortul. Va rog sa imi spuneti ce drepturi am eu in aceasta situatie , avand in vedere ca am ales sa plec si sa nu mai fac deranj, am facut actele la notariat, custodie comuna, am luat lucrurile personale de acolo si atat.
Avand in vedere atitudinea agresiva pe care in continuare o manifesta, as dori cumva sa am un as in maneca in conditiile in care nu inceteaza cu acest comportament.
Va multumesc anticipat.
Revin cu intarziere pt ca nu prea am avut sorti de izbanda. Intre timp , proprietarul locatiei pe carea am inchiriat-o, a trebuit sa faca nu stiu ce modificari de acte (o mostenire sau ceva de genul), si trebuia sa faca dovada la notar ca are toate platite la zi, adica sa obtina de la administratie un act care sa dovedeasca ca nu are restante la intretinere ( nu stiu daca asta e o mare minciuna sau ...). Astfel a pus presiune pe mine sa platesc acea taxa de 1000 de lei, Eu bineinteles ca am refuzat si si-a asumat sa o plateasca el, apeland la bunavointa mea sa platesc macar jumatate ... Cu administratorul am avut o discutie foarte taioasa pe Whatsapp - el care de regula era foatre amabil, de data asta m-a cam luat la cearta. Va las mai jos discutia si am sa va rog sa trageti dumneavoastra ce concluzie considerati.
Mentionez ca in contextul pandemiei am reziliat contractul si nu mai caut o rezolvare a acestei situatii neplacute insa eram dator cu raspuns la dumneavoastra.
O seara minuntata.
Administrator : Am stat pe gânduri dacă este cazul sa va mai răspund deoarece a fost acoperită suma restanta
Florin: adica?
Administrator : O sa va răspund la mail ca sa înțelegeți și unde ați greșit
Administrator : procedural ma refer
Administrator : Nu am vrut sa va răspund pentru a nu va pune intr-o situație delicata
Administrator : dacă doriți o pot face
Administrator : nu știu dacă va ajuta răspunsul meu
Administrator : Exista o întrebare foarte precisa pentru dvs și o sa va intreb aici pentru a nu va pune intr-o situație neplăcuta dacă voi face asta oficial pe mail
Administrator : Întrebarea este :
Administrator : Puteți sa ne prezentați documentul care a stat la baza deciziei dvs de a folosi spațiile comune ale condominiumul ? Aveți un acord care sa va permită folosirea acestor spații in beneficiul firmei dvs ?
Administrator : Cred ca e bine sa închidem subiectul
Administrator : și sa nu va mai formulez răspunsul pe mail
Administrator : V-as pune intr-o situație neplăcută
Administrator : Aștept sa-mi comunicați decizia dvs
Administrator : O zi plăcută va doresc !!!
Florin : Nu stiu la ce va referiti ca ma puneti intr-o situatie neplacuta....
Administrator : Puteți sa ne prezentați documentul care a stat la baza deciziei dvs de a folosi spațiile comune ale condominiumul ? Aveți un acord care sa va permită folosirea acestor spații in beneficiul firmei dvs ?
Florin : Ma uimeste aceasta schimbare de atitudine a dvs. Cand ati venit in birou si am discutat acest subiect care ulterior a ramas in aer, in asteptarea unui raspuns din partea dvs, am discutat pe un tot familiar. Dupa ce a aparut taxa de publicitate la avizier ,iar ne-am intalnit si oarecum ne-ati tinut partea, spunand ca "unui nebun i s-a nazarit sa puna o taxa", insa ati promis ca va ramane doar una singura- adica 500 de lei, lucru pe care nu l-ati respectat, imediat la cateva zile a mai aparut inca 500 de lei la avizier, in total 1000 de lei taxe publicitare. Deci? Acum declarati ca nu aveam acordul dvs?! Dumneavoastra aveti acordul nostru sa tot facturati? De ce nu va pastrasti demnitatea pana la capat si treceti vina de cealalta parte?
Pana la urma dvs ce faceti acum? Ma amendati ca v-am utilizat spatiul? Aveti vre-un contract conform caruia suntem de acord sa folosim spatiul contra unei sume de bani comunicate in prealabil?
In alta ordine de idei vi s-a comunicat in nenumarate randuri ca nu functioneaza interfonul - de cand am inchiriat acest apartament-ati spus ca veti chema firma cu care aveti contract- lucru care nu s-a intamplat nici pana astazi. S-a montat calorifer in bucatarie, vi s-a adus la cunostiinta si asteptam sa vina cineva sa monteze repartitor, de cateva luni.
Poate ca daca ati aduce la indeplinire promisiunile pe care le tot faceti, ce-i drept pe cale verbala (si aici imi asum greseala- insa nu cred ca e ortodox si firesc sa va caut cu hartii oficiale despre astfel de lucruri care se pot rezolva omeneste), nu am mai ajunge la aceste situatii tensionate.
Nu cred ca ar trebui sa mai intram in discutiile cu ghena de gunoi....
Nu consider ca am infaptuit vreo infractiune sau am lezat in vre-un fel buna convietuire a locatarilor, de aceea am solicitat o intelegere amiabila pe baza acestui subiect.
In final consider ca suntem persoane destul de mature si atunci cand ne intalnim pe strada se ne salutam, nu sa ne intoarcem spatele!
Totusi considerati macar jumatate de suma sa ajunga ca fond de rulment urmand ca cealalta jumatate sa devina taxa publicitara, pe care sa ne taiati factura.
Am conceput urmatorul email pe care l-am trimis asociatiei de proprietari:
"Buna ziua,
Va rog sa luati act de prezenta instiintare asteptand rezolvare punctuala cat si numarul de inregistare cu care aceasta a intrat in evidenta asociatiei.
Mentionez ca aceeasi notificare a fost transmisa prin Posta Romana cu confirmare de primire in data de 8.11.2019, dar nu a fost ridicata de niciun reprezentant al asociatiei - avand dovada expedierii.
De asemenea, emailul are aceeasi valoare de informare si comunicare oficiala.
Va rugam ca aceasta instiintare sa se rezolve pe cale amiabila, insa, in cazul in care nu va exista o comunicare si o rezolvare in temeiul legal, ne vom adresa organelor competente. "
Domnule Presendinte,
Subsemnata ................ – reprezentant legal al ........................ ce are punct de lucru in sector 4, ................................ – in calitate de chirias la adresa deja mentionata – va solicit indepartarea sumei de bani datorate pentru „Publicitate” din urmatoarele
M O T I V E
- Am cerut oferta pentru afisare roll up , langa usa si print pe geam scara – dar nu am primit niciun raspuns, nicio ofertare. Am primit raspunsuri evazive de tipul „Cred ca... Nu stiu cat ar costa... sa vorbesc cu locatarii...”
- Orice tarif al oricarui serviciu, intai este ofertat, clientul dandu-si acceptul de cumparare al respectivului serviciu. Insa, in acest caz, nu s-a ofertat nimic, dar s-a taxat direct.
- Serviciul a fost taxat ABUZIV fara niciun contract semnat de numitul ............................ (in baza carui contract se poate emite factura sau se poate cere o taxa??????!!!!!!)
- Refuz tariful care trebuia initial propus si ulterior taxat , doar in cazul in care il acceptam – cu atat mai mult cu cat pretul solicitat este extrem de nerealist si mult prea mare comparativ cu oricare alte modalitati de promovare.
- Orice discutii abuzive sau decizii abuzive care incalca drepurile noastre ca locatari sau ca indivizi atrag , dupa sine, consecinte potrivit normelor legislative in vigoare, rezervandu-ne dreptul de a ne adresa instantelor judecatoresti!
Dupa cum urmeaza, va solicitam sa ANULATI taxa de servicii publicitare intelegand ca aceasta nu are absolut NICIUN TEMEI LEGAL!
Cu respect!
....................................
Data: 11.02.2020"
Din motive clare, anumite detalii au fost sterse din aceasta comunicarre.
Va multumesc foarte mult pentru raspunsul prompt. Totul este legal, sediu social declarat, taxe platite, contractul declarat la Anaf, nu exista fofarlici din acest punct de vedere. Recunosc, poate ca am mers prea pe incredere. Le-am trimis o notificare scrisa, formulata asa cum m-am priceput eu insa nici macar nu s-au sinchisit sa o ridice de la posta, mi s-a intors.
Problema intervine acum ca proprietarul nu stiu ce acte notariale trebuie sa faca si cica are nevoie de la asociatia de proprietari de o haritie cum ca este cu plata la zi (si aici cred ca e o minciuna ca nu vad ce importanta are acest lucru in perfectarea unor acte - cred ca zicea de o mostenire sau ceva de genul).
Si proprietarul vrea sa ajunga la zi cu plata si ma preseaza pe mine sa platesc acei 1000 de lei plus penalizarea.
Nu sunt de acord sa platesc plus ca nu am incheiat nici un contract in acest fel. Ba chiar am sugerat ca platesc maxim 100 de lei dand dovada de foarte multa intelegere si sa ma stearga cu suma aia de la intretinere.
Ma gandesc sa trimit din nou acea solicitare, sau daca ma ajutati dvs cu o forumulare adecvata, prin email.
Dumneavoastra ce pasi sustineti ca ar trebui sa mai urmez acum.
Va multumesc.
L.E.: Recunosc, poate ca ce am gresit cel mai mult este ca am si pus rollupul fara sa fie ceva stabilit - dar din nou recunosc, am mers pe incredere si am primit ce am meritat!
Buna ziua,
Ma puteti va rog lamuri cu urmatoarea situatie:
Am discutat cu presedintele asociatiei de proprietari cum ca as dori sa afisez la intrarea in bloc un afis care sa informeze apartamentul/ interfonul la care sa sune persoanele care doresc sa ajunga la firma mea. De asemenea, pe etaj sa pun un roll up de 200x100 in zona usii sa nu ajunga clientii sa sune la alte apartamente. Am primit acceptul acestuia sa le pun si mi s-a comunicat ca se va face adunare generala si se va percepe o taxa simbolica.
Dupa aceasta discutie am pus o foaie A4 laminata in geamul de la intrarea in scara cu informatiile despre firma mea si interfonul la care sa sune clientii. iar langa usa de la intrare roll upul despre care am facut referire mai sus. Mentionez ca zona apartamentelor unde am sediul ,de pe etaj, este restransa si are si o usa de acces, plus geamuri vopsite si nu se poate vedea inauntru (stilul comunist - cred ca in ca exista asa ceva in multe blocuri) si ca, cei ce ar putea vedea rollupul ar fi doar cei 2 vecini de pe etajul meu si bineinteles clientii care ar intra in acel separeu -sa-i spunem.
Toate bune si frumoase, se face adunare generala, nu sunt informat despre aceasta, trece o luna , trec doua, gasesc rollupul sfasiat si 500 de lei la intretinere taxa publicitara - sa mi se faca rau.
Vorbesc cu presedintele - spune ca s-a ridicat unu care nu ma suporta in adunarea generala si a pus de la el putere taxa de 500 de lei si ca ceilalti au acceptat. Eu i-am spus ca in secunada doi le scot si ca mi se pare total exagerat si ca nu voi plati prea curand acasta suma pt ca mi s e pare abuziva. El a zis ok si mi-a spus ca va ramane la intretinere.
Luna viitoare s-au mai adaugat inca 500 de lei.
Luna a 3-a au ramas 1000 de lei restanta plus penalizari.
Ce as putea eu face in situatia aceasta pt ca cu persoanele din acest bloc nu pot avea o comunicare adecvata si sa cadem de comun acord la un pret normal.
Astept raspunsul dumneavoastra. va multumesc anticipat.