Ma intereseaza daca cererea de demisie a presedintelui de asociatie se inregistreaza intr-un registru al asociatiei si la ce documente se ataseaza dupa inregistrare, deoarece am avut proasta inspiratie in 2008 sa cooptez o administratora de asociatii de proprietari sa constituie pe scara de bloc unde locuiam o asociatie , intrucat vechea asociatie s-a desfiintat. Administratora a facut toate actele pentru constituirea asociatiei si cand a fost sa propunem comitetul executiv cu presedintele in frunte, nu s-a aratat nimeni interesat sa fie presedinte si m-au numit pe mine, pentru ca tot m-am apucat eu sa caut si administratora care sa ne scoata din problema, eu personal neanvand nici cunostinte despre asociatie sau despre legea dupa care se lucreaza la o asociatie, astfel am fost numita presedinte onorific asa a zis administratora pt. ca nu sunt remunerata cu nimic. Dupa 2 ani, le-am spus in cadrul unei sedinte in scara blocului cu cateva vecine si cu administratora, ca eu nu mai vreau sa fiu presedinte pt. ca ma mut la o alta proprietate in alta zona a orasului si ca trebui sa propuna pe altcineva, dar nu am facut cerere de demisie si pana atunci nici nu am stiut ca eu ca presedinte in mod normal trebuia sa primesc stampila asociatiei si nu trebuia sa stea la administratora.Acum dupa atatia ani administratora a fugit cu un alt barbat si l-a lasat pe barbata-sau si a lasat asociatia cu stampila in grija altui administrator, eu afland anul trecut am depus o cerere de demisie la noul administrator sa o depuna la actele asociatiei, necunoscand cum trebuie de fapt si ce trebuie sa fac, dar am instiintat-o pe o vecina care este trecuta in comitetul executiv al asociatiei, ca am depus cererea de demisie. Acum am mai avut o mica restanta pe numele meu datorita unui chirias de la apartament, si i-am cerut administratorului sa imi dea cererea de demisie din 24.04.2015, sa fac o copie de pe ea sa am si eu ceva la mana ca mi-am depus demisia si nu vreau sa ma intrebe nimeni de ceva pe mine in urma plecarii doamnei administrator, mai ales ca eu, nu am semnat ca presedinte nici un act si nu am avut nici stampila. Mare minune !....ce sa vezi, ce cerere sa mai fie la dl.administrator, a inceput sa se prefaca ca o cauta, dar nu a insistat prea mult si in cele din urma a spus ca nu o gaseste, ca sigur a pus-o el bine prin actele de pe acolo, dar nu a gasit-o si mi-a zis sa fac alta cu data de atunci, iar asociatia , a spus el , ar fi data in judecata de CET pt. restante si la ANAF si cine stie ce sume cu dobanzi penalizatoare mai sunt si pe acolo, ca m-am speriat foarte rau, realizand ca facerea mea de bine nu se termina tocmai bine, in contextul in care, si administratorul asta a spus ca, nici el nu se mai ocupa de asociatie pt. ca in bloc s-au tras gaze, dar proprietarii nu si-au achitat datoriile catre CET si la ANAF si nu s-a platit impozitele pe asociatie, si dupa cate am inteles eu, cei care sunt trasi la raspundere in instante pentru restantele asociatiei sunt presedintele si ceilalti membri din comitetul executiv. Cum sa procedez ca cererea mea de demisie sa ramana la actele asociatie si sa nu mai dispara, pt. ca administratorul a zis ca nu exista registru cu numar de inregistrare , unde sa imi inregistreze cererea?Ce ma sfatuiti sa fac ?:(