avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 394 soluții astăzi
Forum Activitate Puchiduta

Activitate Puchiduta

Buna ziua,
De 3 ani sunt studenta la zi la Facultate Inginerie Chimica Politehnica , Bucuresti. Si din decembrie 2017 sunt eleva la zi Scoala Postliceala Danitara Regina Maria Buzau, fiind in paralel si la facultate.. in primul semestru al acestui an nu am dat examenele din cauza faptului ca au intervenit alte probleme. M.am casatorit curand sunt insarcinata , urmand ca la sfarsitul verii sa nasc Va rog respectuos sa imi spuneti ce documente trebuie sa aduc si de la ce institutie scolara sau universitara.pentru a primi indemnizatia de crestere copil. Mentionez ca locuiesc in Buzau si imi voi continua studiile. Exista posibilitatea sa ni.mi acorde indemnizatie deoarexe nu am fost la cursuri sem 2? Sunt in continuare studenta si imi dau examenele in sesiune..insa va rog sa imi spuneti ce pot face pt a primi indemnizatie...am continuat la postliceala la zi si pot aduce dovada de la ambele.. Va multumesc anticipat.
Buna ziua,
Sunt studenta la zi si sunt insarcinata in 2 saptamani. stiu ca primesc indemnizatia pt ca mnu fost un an inainte de asterea copilului, la zi la facultate ,insa intrebarea mea este ..daca imi mut domiciliul in alt oras si nu mai continui facultatea si ma angajez undeva intre.timp pana nasc.. mai.primesc indemnizatia pt ca am fost studenta ? Si daca da ,o primesc din salariul pe care l.am avut cat timp am lucrat ( cateva luni pana nasc) sau din sal minim pe economie (pt ca am fost studenta) ..pt a primi indemnizatia trebuie neaparat sa continui facultatea? Multumesc anticipat pt raspuns