avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 815 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil

Buna ziua,
De 3 ani sunt studenta la zi la Facultate Inginerie Chimica Politehnica , Bucuresti. Si din decembrie 2017 sunt eleva la zi Scoala Postliceala Danitara Regina Maria Buzau, fiind in paralel si la facultate.. in primul semestru al acestui an nu am dat examenele din cauza faptului ca au intervenit alte probleme. M.am casatorit curand sunt insarcinata , urmand ca la sfarsitul verii sa nasc Va rog respectuos sa imi spuneti ce documente trebuie sa aduc si de la ce institutie scolara sau universitara.pentru a primi indemnizatia de crestere copil. Mentionez ca locuiesc in Buzau si imi voi continua studiile. Exista posibilitatea sa ni.mi acorde indemnizatie deoarexe nu am fost la cursuri sem 2? Sunt in continuare studenta si imi dau examenele in sesiune..insa va rog sa imi spuneti ce pot face pt a primi indemnizatie...am continuat la postliceala la zi si pot aduce dovada de la ambele.. Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:35, 2 Aprilie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Puteti lua de la ambele institutii de invatamant adeverinte care să ateste frecventarea cursurilor fără întrerupere, până la data solicitării indemnizatiei pentru CCC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie intretinere student adela01 adela01 Buna ziua Din octombrie 2014 este deschis proces pentru plta pensiei de intretinere pentru copil major, „student”. Am folosit ghilimele pentru ca de la ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie crestere copil Alexa.ali Alexa.ali Buna ziua. Sunt însărcinată și urmează să nasc în aprilie. În anul 2020 am terminat masterul la zi , pe timpul verii am lucrat iulie, august si in ... (vezi toată discuția)