avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 910 soluții astăzi
Forum Activitate HaYoon

Activitate HaYoon

Răspuns la discuția Concediere art. 31 alin 3
freeelis a scris:

Pe Forum este greu sa facem asa ceva ... daca doriti aici gasiti model de contestatie:
[ link extern ] .




eu am inregistrarile convorbirilor, in care mi se spunea sa ma intorc la firma, sa-mi anuleze prima decizie de concediere si sa-mi faca alta decizie mai favorabila, sa iasa bine pentru ambele parti. pot folosi aceasta proba? cum se numeste ? .... proba audio? :D se considera proba in litigiile de munca?
Răspuns la discuția Concediere art. 31 alin 3
ma puteti ajuta si pe mine sa redactez contestatia?
Răspuns la discuția Concediere art. 31 alin 3
freeelis a scris:

Se depune la Tribunal, chiar daca s-a mentionat gresit in decizie Judecatorie.

:coffee:

:coffee::coffee:
Răspuns la discuția Concediere art. 31 alin 3
in decizia care mi-au facut-o ei scrie ca trebuie sa ma adresez cu contestatie la judecatorie in termen de 30 de zile. O depun totusi la Tribunal ?
Mii de multumiri.
Răspuns la discuția Concediere art. 31 alin 3
ma pot reprezenta singura in instanta? care ar fi costurile unui proces privind litigii de munca? va rog sa ma ajutati, nu mai m-am confruntat cu asa ceva niciodata.
Răspuns la discuția Concediere art. 31 alin 3
freeelis a scris:

Contestatia se depune la Tribunalul in raza caruia aveti domiciliul.


si trebuie sa platesc vreo taxa judiciara de timpru la introducerea cererii? nu-mi permit sa-mi angajez un avocat. pot avea un avocat din oficiu?
Va multumesc
Răspuns la discuția Concediere art. 31 alin 3
Si la ce instanta ma pot adresa? La Judecatorie ?
Buna seara.
m-am angajat la o companie si mi s-a spus ca primele 3 luni sunt in perioada de proba. Dupa numai 20 de zile calendaristice, am fost chemata la serviciul personal in care o doamna de acolo mi-a transmis ca am fost concediata din initiativa angajatorului iar de a doua zi sa nu mai vin la munca, fara sa primesc nicio notificare in acest sens asa cum scrie in Codul Muncii. A doua zi m-am prezentat la companie sa-mi ridic decizia de concediere, asa cum mi-au transmis prin telefon. In momentul cand mi-au adus decizia sa o semnez, nu m-au lasat sa o citesc, mi-au intins pixul in fata si m-au pus sa semnez. Fiind intimidata si emotionata in acelasi timp am semnat, iar la 2 secunde cand am apucat sa citesc decizia pe indelete.....mi-am dat seama ce greseala am facut semnand. In decizie se mentiona faptul ca eu am solicitat incetarea contractului. Eu nu am vrut sa plec de la companie, aveam nevoie de acel job, nu am depus nicio notificare in acest sens ca vreau sa plec de la ei.
Dupa acest incident am depus o cerere (cu data si numar de inregistrare) domnului administrator in care i-am expus faptele petrecute, si am solicitat anularea deciziei si repunerea mea pe post.
in urmatoarea zi am sunat si am intrebat daca domnul administrator a luat o decizie.... ori de anulare ori orice alta decizie, insa doamna de la personal mi-a zis ca acea cerere este doar o informare asupra faptelor petrecute si ca nu o sa primesc niciun raspuns de la niciun administrator. am intrebat-o cu cine am stat de vorba la tel .... a ezitat... nu a vrut sa-mi raspunda si mi-a inchis telefonul. Dupa 5 minute m-au sunat inapoi de la companie si o alta doamna mi-a zis ca pot venii oricand inapoi ca imi va anula prima decizie de concediere si ca-mi va face alta decizie cu ce articol vreau eu din Codul Muncii, ca ambele parti sa fie multumite si sa nu mai existe probleme.

va rog frumos sa ma ajutati. ce trebuie sa fac mai departe? ii pot da in judecata ? am semnat acea decizie in momente de presiune din partea lor si regret foarte tare.
Buna ziua.
In urma unui examen pe post de bibliotecar la o institutie de stat, am fost respinsa cu nota 48,50. In urma contestatiei facute am primit mai putin, 34 puncte pentru ca am indraznit sa le zic ca ii dau in judecata. Imediat dupa aflarea rezultatului contestatiei, am depus doua cereri. Intr-una am solocitat sa mi se dea lucrarea spre consultare alaturi de secretarul comisiei, iar in cealalta cerere am solicitat copie xerox dupa lucrare, fiindu-mi necesara in instanta de contencios administrativ. Am intampinat probleme inca de la depunerea cererilor. Doamna secretara nu a vrut sa-mi dea numar de inregistrare pe ele, m-a pus sa astept afara pe doamna directoare, spunandu-mi ca nu a ajuns inca in institutie. Am asteptat o ora, dupa care m-am intors inapoi la secretariat si am cerut inca odata sa mi se dea numar de inregistrare pe cererile depuse. Nici atunci nu a vrut, dar a venit cu raspunsul ca doamna directoare este intr-o sedinta si sa mai astept. Am asteptat. Domana directoare era in institutie inca de la inceput dar m-au mintit ca nu a venit. Am asteptat langa usa, iar alta intrare spre biroul dansei nu avea. Dupa alte 10 minute a aparut doamna directoare care nu m-a bagat in seama, a intrat in biroul secretarei, apoi la contabilitate si au discutat intre ele daca sa-mi dea numar de inregistrare sau nu. Apoi le-am zis ca daca nu primesc numar de inregistrare, imi sun avocatul sa vina la institutie. Imediat mi-au cerut cererile (copiile xerox de pe cererile mele) si mi-au dat numar de inregistrare. CONFORM ART. 37 alin 1 si 3 - orice persoana poate solicita lucrarea pentru consultare in prezenta secretarului comisiei de examinare. Aceasta solicitare mi-a fost refuzata, si mi-au dat un raspuns formal prin intermediul secretarei ca pot sa plec acasa, ca voi primii raspuns la cererile mele in 30 de zile. Ce pot sa mai fac? Vreau sa intentez proces impotriva lor, ca lucrarea mea sa fie verificata de o comisie neutra, intrucat consider ca nu am fost notata corespunzator inca de prima data. In cat timp pot introduce actiune in instanta ?