avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1127 soluții astăzi
Forum Activitate vali1976x

Activitate vali1976x

Am un dosar de dauna întocmit de către [EDITAT], din data de 18 decembrie 2018, și nu am primit până acum nimic.
Am sunat la ei până m- am scarbit.
M -am prezentat la sediul [EDITAT] am luat legătura cu juristul lor, a promis că revine cu lămuriri.
Apoi juristul respectiv mi-a comunicat telefonic, ca voi primi oferta de despăgubire.
Am așteptat 2 saptamani si nu am primit nici o oferta.
Am mers din nou la juristul respectiv.
Primesc raspuns ca cei de centru au mințit.
Ce soluție as avea pentru a putea să recuperez despăgubirea?
asa cum am specificat mai sus, baiatul are 13 ani, si nu suntem genul de familie cu datorii neachitate catre cineva. practic el a devenit confuz in momentul primirii mesajelor, si nu stia daca nu cumva din greseala a accesat ceva pentru care se plateste.ce m-a dezamagit si mai mult, persoana angajata a companiei cu pricina, m-a tratat cu o aroganta iesita din comun.
buna ziua! as vrea niste indrumari de la oameni calificati, si anume: pe data de 5 iulie 2016 , am cumparat o cartele telefonica cu numar ,la liber, in reteaua orange, pentru fiul meu in virsta de 13 ani. dupa 2 zile, pe data de 7 iulie, fiul meu a primit primul mesaj de la o companie MELLON ROMANIA,in care era somat sa achite o suma importanta de bani, altfel vca fi executat silit. copilul speriat, se simtea vinovat, si a ascuns de noi parintii acest aspect.au urmat nenumarate mesaje asemanatoaredin de pe diferite numere de tel., de la angajati ai companiei respective, ultimul mesaj pe2 septembrie. copilul a ajuns intr-o stare in pragul disperarii, si vazind asa, am recurs la un psiholog.acolo a destainuit ce il macina. am sunat la numerele de unde provin mesajele, si dupa lungi insistente, am reusit sa o lamuresc pe o doamna de acolo, ca nu am nimic in comun cu aceasta speta, insa asta dupa lungi interviuri si date ce m-i se cereau, mai mult, doamna respectiva ma contacta tel., cu numar privat, si in final imi spune ca ei cautau o alta persoana careia i-a apartinut numarul, care are un debit din 2012, iar numarul a fost realocat. atunci intreb: ce vina avea copilul meu in aceasta poveste, sa ajunga in pragul disperarii, de vreme ce compania respectiva nu s-a ostenit sa ceara detalii de la reteau de telefonie, cu privire la identitatea persoanei careia ii apartine numarul?astept o indrumarela aceasta speta. va multumesc anticipat.