problema e ca unitatea refuza plata compensatiilor prevazute in Ccm desi pt alti colegi s-a facut in conditiile in care la fel inchideau agentii si ACELASI CCM era in vigoare anul trecut
Eu sunt unic apartin cu copil minor in intretinere si refuza a mi da 1 salariu cum au facut anul trecut pt alti colegi pe motiv ca exita posturi vacante .Aceste posturi nu sunt de director ci de consilier.
Asta vroiam sa evidentiez
cu multumiri
nu ni s-a adus la cunostiinta....pur si simplu ni s-a comunicat ca ne inchide agentia bancara, la nivelul tarii fiind cca 40-50 agentii
totul s-a demarat lacentrala
Buna ziua
apelez la dvs cu o speta pe Codul Muncii.
Fost angajat bancar, ultima functie de director agentie , ce a fost supusa concedierii colective din aceasta luna.
In CCM ul unitatii se precizeaza ca se primesc compensatii compesantorii la latitudinea DRU daca indeplinesti cumulativ conditiile: - activitate desfasurata in unitate ( aprox 12 ani), unic aparatinator de familie cu copil minor in intretinere ( in cazul meu cls 8 a) + persoana in intretinere supusa unor tratmente medicale .
La nivel verbal, am primit info cum ca acesta cerere nu s-a aprobat , raspunsul fiind existenta unor posturi cvacante suficiente.
Va rog a ma induma in acest ses deoarece pe acelasi CCM anul trecut , speta similara , fosti colegi afectati de concediere co au beneficciat de compensatii supliementare (1 salar) iar ina cest an se inoca motive absurde.
posturi vacante sunt, dar nu mi s-a oferit postul detinul la concediere (director) ci unul inferior
Buna ziua
va rog a ma ajuta cu un raspuns - de unde preiau codul casei de marcat pt a depune declaratia de neutilizare a casei pt luna iulie 22 cand nu a functionat.
Am inteles ca apare pe raportul Z - acel S/N dar am eroare pe recipisa cum ca, codul Nui este nenumeric si/sau cifra control eronata - AMEF.
nU STIU DE UNDE SA PREIAU CODUL CORECT - am inteles ca apare pe raportul z.
Acel cod TD ce este?
va multumesc
Ccc se termina in 24.06.22, ea revine cu o luna mai repede adica in 23.05.22, ziua cand deja intra la job. Vineri 20.05 dna a facu cerere ca de luni 23.05. revine inapoi. Intrebarea mea era incetarea suspendarii in Revisal o fac de vineri dar cu ce data a incetarii suspendarii? 20.05 sau 23.05? Ea de luni este deja la lucru si era necesar a i se face si act aditional la CIM de majorare salar, fiind deja 2550 ron brutul de la 01.01.2022.
Problema mea era acel camp in revisal incetare suspendare , daca am ales bine 20.05 sau trebuia 23.05. Ca in mod normal ea vinerea inca e cu ctr suspendat , de luni 23.05 e activ.
22.05 e duminica si tb zi lucratoare, nu?
eu am ales 20.05.2022 ca fiind data sfarsit suspendare, adica ieri , vineri.
Decizia de suspendare am facut-o cu data de 20 mai si isi produce efectele cu 23.05, data cand vine la lucru.
Este corect sau trebuia ales ca si data sf suspendare= 23.05? am luat o zi din concediu alegand 20 si nu 23? ce repercursiuni sunt? E gresit totusi sau nu?
va multumesc anticipat
Buna ziua,
va rog suport in ceea ce priveste reintoarcerea unei angajate din concediu crestere copil cu o luna mai repede.
Din 23.05 revine la job, data incetare suspendare in revisal este 20.05.2022 sau 23.05.2022?
Eu am ales 20.05.2022 ca fiind data sfarsit suspendare, astfel ca CIM s-a activat si am putut modifica si saalriul minim la cel actual.
Decizia de suspendare am facut cu data de 20 mai si isi produce efectele cu 23.05
Este corect sau trebuia ales ca si data sf suspendare 23.05?
Buna ziua
va rog tare mult a ma sprijini cu o informatie. pt care va cer sprijin:
Societate comerciala face achizitii extracomunitare, importand produse electrice , achizitii fara TVA , intrucat TVA ul aferent se plateste in vama.
Vechea contabila a contabilizat aceste operatiuni ca 3710 =4013 insa vanzarea lor efectiva, facuta din depozit catre firme ( factura emisa +tva separat) inregistrate 411= 708/ 4427
Evidenta stocurilor nu s-a tinut nici valoric si nici cantitativ, cu fise de magazie.
Descarcarea la sfarsitul lunii, a gestiunii depozitului cu ridicata, deci a contului de marfuri, cu valoarea marfurilor vandute nu s-a facut.
Va rog a ma sprijini cum anume ar tb sa remediez: aceasta situatie.Am preluat contabilitatea din luna martie, intrarile sunt usor de reconstituit , dar vanzarile se fac de pe stocul de anul trecut , eu neprimid de la vechea contabila nimic in acest sens
Asociatul isi tine o ovidenta in care stie exact ce bunuri are pe stoc, mai ales ca participa la licitatii cu clientii pe SEAP ( fiecare produs cu codul in parte). Achizitiile ce e drept se fac rar, poate o data la 3 luni .
Eu m-am gandit sa put asociatul a-mi prezenta o situatie in care sa reflecte situatia cantitativ si valorica a depozitului. Ar fi mult mai usor a le introduse in programul de stocuri aceste produse codificate
Bună ziua, va rog tare mult q ma sprijini cu un punct de vedere ref la import bunuri din China. Am înțeles ca factura de import produce efecte foar impreuna cu Dvi și TVA Reflectând achiziția în decontul de tva efectiv în luna sosirii, vamuirii mărfurilor, însă as dori a ma sprijini cu info dacă e corect cum procedez. Factura luna martie 6500 USD- 3710= 4013 echiv 6500 USD în ron. Se plătește după 2 zile factura din banca înregistrăm dif curs valutar în 665, dar în q doua luna marfa sosește în port fiind recepționate la alt curs după care se stabilește tva ul de 19%. Astfel 3710= 4013 cu baza af tva si 4426= 4461 pt a reflecta achiziția și tva corect în decont tva, preluat la 19%. Tb sa fac storno ,e corect 3710=4013 pt suma inregistrata de luna trecuta când am avut factura? Denaturează ctrile de marfa, etc... cnf celor comunicate de alți consultanți dacă marfa sosește în port în aceeași luna cu factura externa, se înregistrează direct pe 3710 la curs dvi insa corect e cursul facturii. Cei de la Anaf recomanda folosirea ctului 327 marfuri in curs la data facturii și doar la sosirea dvi ului ctul 371. Dvs cum procedați sau ce ma sfătuiți atunci când marfa .nu sosește în port în aceeași luna cu factura. Va multumesc
buna seara
am preluat contabilitatea la un chiosc care fabrica hot dog si sandwich-uri , produce lunar si vinde tot atat 440 /550 buc dintre cele enumerate.
Detine un retetar pt hot dog si sandwich , iar raportul de productie si bonuld e consum se regaseste mai jos. Va rog tare mult a ma ajuta cu monografia contabila. Totodata, produsele care intra ca si componente in fabricarea produsului finit in programuld e productie tb cnvertite( kg in grame ,etc)?
va multumesc anticipat de raspuns
PRODUSE FINITE
Denumirea produselor U.M. Cantitatea Pret productie Valoare de pret la productie Pret de livrare cantitate vanduta valoare la pret vanzare
sandwich buc 525 3,191 1675,275 7 525 3675
hot dog buc 440 2,46 1082,4 5 440 2200
total 2757,675 5875
MATERIALE CONSUMATE-BON CONSUM
Denumirea materialelor U.M. Cantitatea consumata 1 buc Pret unitar / material consumat valoare per 1 buc valoare totala bucati totale consumate
chifla buc 1,00 1,52 1,52 795,38 525,00
sunca gr 0,03 20,71 0,62 326,18
cascaval gr 0,03 21,20 0,64 333,90
maioneza gr 0,05 8,40 0,42 220,50
1675,96
baton buc 1,00 1,09 1,09 479,60 440,00
crenwusti gr 0,04 20,49 0,82 360,62
ketchup gr 0,10 3,00 0,30 132,00
mustar gr 0,05 5,00 0,25 110,00
1082,22