Am lucrat in institutia A in compartimentul X. La un moment dat (schimbare de guvern), compartimentul X (de care apartin) a fost mutat la institutia B.
S-au predat lucrari, arhiva pentru care exista acte semnate, stampilate de lichidare.
Altfel spus, consider ca nu mai am nici o legatura cu vechea institutie A.
Cat de legal este ca sa se faca presiuni asupra mea de catre persoane din conducerea institutiei A ca sa reiau lucrul asupra unor documente predate deja ?
Ele au fost preluate pe baza de semnatura de vechea institutie (exista note de predare) iar eu, desi fac parte in continuare din compartimentul X totusi tin acum de institutia B.
Este vorba de o actiune in instanta (drept civil) in care am avur castig de cauza.
In cererea de chemare in judecata nu au fost solicitate cheltuieli de judecata.
La ultimul termen, asa cum apare de altfel in incheierea de sedinta (incheiere de amanare a pronuntarii) avocatul a solicitat cheltuieli de judecata, depunand la dosar chitanta reprezentand onorariul.
In sentinta civila s-a admis actiunea insa s-a facut mentiunea ca "Instanta ia act ca nu s-au solicitat cheltuieli de judecata".
Cu drept de apel in 30 de zile de la comunicare.
Inteleg ca nu pot face cerere de completare a hotararii judecatoresti (art 444
NCPC) pentru ca instanta nu a omis sa dea o decizie in privinta cheltuielilor de judecata ci pur si simplu, din eroare, a considerat ca nu au fost cerute.
Imi mai raman apelul si solicitarea pe cale separata, din ce inteleg eu.
Asa este ?