Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua! Pentru un smartphone, in perioada de garantie, firma de service mi-a dat negatie de service.Trimitand negatia la vanzator, mi-au raspuns ca nu mai au produsul pe stoc, oferindu-mi un alt model al brandului respectiv, dar mi-au evaluat telefonul meu, la 1030 lei (eu am platit 1440), si sa platesc diferenta, dânșii specificând că, citez: ,,a suferit o devalorizare tehnica normala si are astazi un pret de piata de aprox. 1030 lei, fiind evaluat ca medie dupa valorile modelelor ............". Este legal ? Daca solicit returnarea banilor care suma sunt indreptatit s-o recuperez ? Modelul care mi-l oferă vanzatorul este mai scump cu 220 leila ei, față de alti distribuitori, deci, pot să-l cumpăr din alt loc, cu banii recuperați (1030 lei) ? Multumesc anticipat !
Buna ziua! Mi s-a eliberat ,,negatie de service" la un smartphone (era in perioada de garantie) de catre <Depanero> firma de service pt. electronice. Trimitand negatia la vanzator, mi-au raspuns ca nu mai au produsul pe stoc, oferindu-mi un alt model al brandului respectiv, mai nou, dar mi-au evaluat telefonul meu, la 1030 lei (eu am platit 1440), si sa platesc diferenta, specificand ca, citez: ,,a suferit o devalorizare tehnica normala si are astazi un pret de piata de aprox. 1030 lei, fiind evaluat ca medie dupa valorile modelelor ............". Este legal ? Daca solicit returnarea banilor care suma sunt indreptatit s-o recuperez ? Modelul care mi-l ofera vanzatorul este mai scump cu 220 lei fata de alti distribuitori. Multumesc anticipat !