Ceasul a fost cumparat in data de 11.11.2015 iar in iunie 2016 a trebuit sa il trimit la bucuresti pentru schimbarea bateriei, deoarece angajatele ( deloc amabile ) din cluj, m-au amenintat ca pierd garantia daca merg sa il schimb in alta parte. Prostia mea a fost ca nu m-am informat la timp. Dar nu asta e problema. Tocmai am vorbit la OPC si mi-au sugerat sa fac o reclamatie online si sa nu ridic produsul. Insa mi-au spus ca cei de la BB&S pot sa imi anuleze garantia pe motiv de deteriorare a produsului. Insa defectul e dupa sticla, iar ceasul nu a fost scapat/ lovit/ deteriorat, nu are o zgarietura pe el.
Este un ceas Diesel de 1000 de lei. Stiu ca schimbarea baterieri nu intra in garantie, insa mi se pare stupid sa trebuiasca sa il trimit la bucuresti pentru asa ceva si sa mai si platesc 55 de lei. Ma indoiesc ca e asa scumpa o baterie. Am sa fac o reclamatie la ANPC azi.
Va salut, am o problema cu cei de la Splendor Cluj. Am lasat pentru a 3-a oara un ceas in garantie, prima data pentru schimbarea unei baterii ( cost 55 de lei suportat de mine ). Urmatoarele 2 dati au fost pentru un defect al ceasului. Defect identic. Ieri m-au sunat cei de la Splendor spunandu-mi ca am de achitat o suma de bani pentru repararea acestuia desi eu nu am nici o vina pentru defectul aparut a 2-a oara in 1 luna de zile. Am cerut insistent inlocuirea produsului cu unul nou, nu repararea acestuia pentru aceeasi problema, iar acestia au refuzat, desi magazinul dispune de acelasi model de ceas. Ce pot face in acest caz? Mentionez ca maine (25.03.2017) se implinesc 15 zile calendaristice de la trimiterea lui in garantie. Exista vreo lege unde este specificat numarul de trimiteri in garantie pentru inlocuirea produsului? Va multumesc.
Buna seara, as dori sa stiu, in calitate de chirias intr-un apartament, cui ii revine plata verificarii instalatiei de gaz, verificare care se face la 2 ani ( din cate stiu ). Va trebui sa platesc eu ( chiriasul ) sau plateste proprietarul apartamentului? Va multumesc.