Bateria nu este piesa care sa fie schimbata in baza garantiei, se inlocuieste contra cost atat bateria cat si manopera. Surprinzator este pretul care este destul de mare, nu stim despre ce model de ceas este vorba dar in B ptr un Atlantic pretul bateriei in care este inclus si tariful ptr manopera este de 20 lei la service-ul aceluiasi vanzator. Doar probabil in Ardeal este mai scump! :)
Nu exista un numar definit pentru trimiterile in garantie.
Reparatiile in garantie nu se platesc de catre consumator.
Puteti sesiza ANPC pentru refuzul inlocuirii si solicitarea platii reparatiei.
[ link extern ] /
Mi-ati adus aminte ca trebuie sa le fac si eu o reclamatie la ANPC, dau garantie numai ptr manopera 30 de zile, nu si pentru piesele inlocuite care sunt procurate de ei. Zilele astea ma ocup de ei.
Art. 10. - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare
sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.
Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau
are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b) importanţa lipsei de conformitate;
c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.
[ link extern ]