Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Va rog sa-mi spuneti cum sa procedez cu un televizor care in garantie i s-a spart display-ul la montarea pe perete prin tinerea cu mana de ecranul acestuia. Mentionez ca televizorul a functionat 1,5 luni pe suport(picioruse). Nu scrie in instructiunile de folosire si nu mi s-a precizat la cumparare ca nu am voie sa ating display-ul. Raportul de service spune: Televizor folosit. Display spart. Am sesizat la protectia consumatorului si directorul magazinului , invocand calitatea televizorului si lipsa informatiilor ( inscrise sau spuse) si nu am primit nici un raspuns.
Va rog sa-mi spuneti daca un punct de lucru al unei societati comerciale dispus in alta localitate decat sediul social al societatii si care nu are CUI pentru acel punct de lucru se poate autoriza in conditiile OUG 129/2000 republicata ca furnizor de formare profesionala a adultiilor?