avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 952 soluții astăzi
Forum Activitate Roraican

Activitate Roraican

Nu vă mai deranjați, am aflat din discuții anterioare : nu se ia în calcul.
Cât de mult contribuie la pensie un livret militar cu gradul de sublocotenent obținut în studenție, de către o persoană de sex feminin? Merită să fac rost de adeverință? Fiindcă bineînțeles că nu-l mai am.
Bună seara!
Sunt profesor titular la un Liceu vocațional, cu vechime de 35 ani și lucrez cu câte un singur elev pe oră. Am început anul școlar cu un număr de ore suplimentare, la plata cu ora, dar începând din noiembrie, deși lucrez același număr de ore, sunt plătit cu 4/săptămână mai puțin, ca urmare a unei situații speciale :
Un elev (de performanță, vechi și drag, pe care-l îndrum de la vârsta de 5 ani) s-a îmbolnăvit și părinții au optat pentru „școala din spital”, adică nu mai e elevul Liceului nostru. El e acum în cl a 12-a și are nevoie de orele de instrument pentru recitalul de la bac, plus alte zeci de ore de îndrumare a lucrării de atestat. „Școala din spital” nu-i asigură profesor de pian, așa că, în mod firesc, elevul, care nici nu e la spital, vine la toate orele de instrument, iar eu îl primesc cu brațele deschise. ... Numai că directorul refuză să-mi recunoască munca și să mă plătească în continuare, spunând că nu are temei legal.
Ce cale să urmez pentru a fi plătit pentru aceste ore? S-au adunat 40 până acum. Ele sunt în condică, semnate, au fost monitorizate și pe classroom și toți (profesori, director, personal) știu că elevul mai vine și în școală la orele de instrument.
Menționez că nu mi s-a dat nicio atenționare scrisă, cu numele meu pe ea, cum că mi se va lua din salariu.
Multumesc!