avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1084 soluții astăzi
Forum Activitate meluk

Activitate meluk

Răspuns la discuția Infiintare PFA
Bună seara!
Vă mulțumesc pentru răspuns!
Dacă apelez la serviciile unui avocat, în cât timp este gata? Care ar fi costurile?
Posed diplomă de calificare și sunt profesor în acest moment.
Mulțumesc mult!

Avocat Carmen MATEI a scris:

Buna seara!
Bineinteles, puteti solicita si ajutorul unui avocat pentru infiintare PFA.
In principiu, ar trebui sa aveti o calificare, diploma sau sa fi lucrat in domeniu.
Scopul PFA-ului ar trebui, in acest context, sa fie realizarea de activitati recreative, educative de catre copii intr-un cadru organizat.
Pentru infiintarea unui after school, în functie de activitatile ce doriti sa le desfasurati, se vor folosi, de regula, mai multe coduri CAEN.
Sediul PFA-ului poate fi si in apartamentul inchiriat.
O seara frumoasa!

Răspuns la discuția Infiintare PFA
Bună seara!
Vă mulțumesc pentru răspuns!
Dacă apelez la serviciile unui avocat, în cât timp este gata? Care ar fi costurile?
Posed diplomă de calificare și sunt profesor în acest moment.
Mulțumesc mult!

Avocat Carmen MATEI a scris:

Buna seara!
Bineinteles, puteti solicita si ajutorul unui avocat pentru infiintare PFA.
In principiu, ar trebui sa aveti o calificare, diploma sau sa fi lucrat in domeniu.
Scopul PFA-ului ar trebui, in acest context, sa fie realizarea de activitati recreative, educative de catre copii intr-un cadru organizat.
Pentru infiintarea unui after school, în functie de activitatile ce doriti sa le desfasurati, se vor folosi, de regula, mai multe coduri CAEN.
Sediul PFA-ului poate fi si in apartamentul inchiriat.
O seara frumoasa!

Discuție Infiintare PFA