nu mai inteleg deloc legile astea la noi in tara si mai conditiile de acordare a unui produs aflat in garantie , am trimis la orange un telefon mobil sa mi-l repare pentru ca este inca in garantie ( motivul trimiterii in service era ca telefonul nu se mai deschidea ) , acum l-am primit si nici macar reparat dupa o saptamana de stat la service orange , motivul lor este displai spart .Toate rele pana aici , atunci cand am predat telefonul la operatorul orange pentru defectul mentinat mai sus de mine , mi s-a trecut clar pe procesul verbal de receptie : stare produs fata : conform , stare produs lateral Conform , stare produs spate Conform , spuneti-mi si mie cum pot beneficia de reparatia lui atat cat este in garantie si cu o valoare de 250ron ? daca telefonul avea intradevar displaiul spart de ce operatoare orange nu a trecut la acele mentiuni stare produs fata SPART? ( asta pentru ca nu era spart). am sunat la orange si mi-au cerut probe ca nu am predat eu telefonul cu ecranul spart , dar la mintea oricui daca era spart operatoare care mi-a intocmit acel proces verbal de ce nu a trecut acel fapt in acel proces verbal? nu este nici o lege care sa vina in sprijinul nostru , a celor de rand , care platim facturi la ei si cumparam produse noi tp a avea si o garantie la acel produs in cazul in care se strica ?
am luat un telefon mobil de la oringe care este in garantie , cred ca i s-a stricat display-ul , cei de la service imi spun ca nu mi-l repara prin garantie decat daca platesc separat reparatia lui , as dori sa stiu daca am o garantie a unui produs ce nu are nici 4 luni de la achizitionare de ce nu-l repara cei de la service-ul orange prin garantie care are si o valoare de asigurare de 250ron? pot renunta la serviciile orange chiar daca sunt in perioada de contract cu ei , ? am inteles ca este o lege care vine in ajutorul persoanelor fizice prin care poti renunta la contract cu un operator de telefonie mobila , fiind nemultumit de calitatea serviciilor pe care le ofera acea firma . Va multumesc anticipat