Buna ziua
Ce pot sa fac in cazul in care am depus o sesizare (reclamatie) pentru faptul ca nu pot receptiona mesaje text (SMS- din nici o retea de telefonie mobila) la Vodafone cu 7 zile in urma adica in data de 14 03 2020 si nu am primit nici un raspuns de la ei. La toate apelurile catre serviciul clienti ( 5 in aceasta saptamana) mi s-a spus ca termenul de solutionare este de 5 zile si sa astept sa fiu contactat.
Cu aceasta problema ma confrunt de cateva saptamani, timp in care am depus numeroase reclamatii.
In cazul in care ma portez la o alta retea pot solicita macar neplata ultimei facturi evocand motivul de nerespectare a conditiilor contractuale ?
Multumesc pentru sfaturi si raspunsuri !
Nu este vorba neaparat de suma in sine ( 800 lei) ci de bataia de joc a unor agentii de turism din Romania care nu ii respecta pe turistii care le asigura supravietuirea. Pentru acest lucru as fi vrut sa intreprind ceva.
Buna seara!
In data de 2 august am achizitionat de la o agentie de turism un circuit in Egipt cu contract semnat intre parti continand date fixe de plecare si sosire. In baza acestui contract am cumparat bilete de avion Cluj-Bucuresti. In luna Septembrie am fost informat ca s-au schimbat datele de plecare si sosire. Am cumparat bilete noi de avion deoarece am fost asigurat in scris ca nu se vor mai modifica datele de calatorie. Azi 12 10 2017 am primit un e-mail prin care am fost informat ca se modifica din nou data de sosire. Va trebui sa cumpar alte bilete de avion pentru retur. Este vorba de 2 persoane.Intrebarea mea este cum pot sa recuperez aceste cheltuieli ? Oare protectia consumatorului este o solutie sau sa-i dau in judecata cerand si despagubiri?