Buna seara,doamna avocat .Multumesc pentru raspuns...daca in contract este stipulata aceasta politica de rezonabilitate,nu ar fi fost normal ca vanzatorul sa explice cumparatorului ce reprezinta aceasta?Mai ales ca i-am explicat clar de ce doresc aceste abonamente?:El nu ne-a explicat nimic...nici macar nu a adus vorba despre aceasta politica.Daca ar fi sa ajung la instanta as putea folosi cuvantul meu,al sotiei mele si al ficei mele impotriva lui?Pentru ca am fost 4 persoane de fata atunci. Ce s-ar fi vrut intampla atunci?Neexplicand politica in contractul semnat, urma ca eu ,atunci pe loc,,in magazin,sa intru pe net sa vad ce inseamna aceasta politica care oricum este foarte ambigua...dupa cum am spus /interpretabila/?Am cautat acum pe net sa vad ce inseamna mai exact aceasta politica.Dar si acolo am gasit ceva interesant care se refera exact la mine si la fiica mea..eu lucrand in strainatate si fiica mea fiind la studii in strainatate../Opțiunea „roaming la tarife naționale" este concepută pentru persoanele care călătoresc ocazional în afara țării în care locuiesc SAU IN CARE AU LEGATURI STABILE (MUNCESC SAU STUDIAZA ACOLO). Nu este prevăzută pentru roaming permanent. Atâta timp cât petreceți mai mult timp acasă decât în străinătate sau vă folosiți telefonul mobil mai mult acasă decât în străinătate, puteți beneficia de roaming la tarife naționale atunci când călătoriți în UE. Aceasta este considerată o „utilizare rezonabilă a serviciilor de roaming"/Cand te referi la studiezi in strainatate,inseamna ca locuiesti acolo,nu?ca nu poti veni dupa cursuri acasa...deci...ambiguu...interpretabil. Asta e. Sigur ma lupt cu morile de vant .Aciz celor care vor testa asa ceva.Va multumesc foarte mult .Cu respect,Sorin.
Buna seara.Dupa cum ma asteptam nu am primit nici un raspuns,nici o idee,nimic in legatura cu problema mea ,problema care sunt sigur ca o au foarte multi. Raman la faza cu/ interpretabil/...adica au interpretat ca trebuie sa-mi bage mana mai adanc in buzunar....deja azi m-au taxat pentru nu stiu ce apeluri ..din moment ce am nelimitat in retea....si din data mobil alocati de ei am consumat nici jumate....cum am spus...ca la noi la nimeni...sau mai bine spus...MERGE SI ASA...Am sa trec asta la discutii diverse pentru ca oricum nimeni nu va face nimic.Am cautat azi pe net despre politica asta ....am gasit ceva ...dar un abur total,adica interpretabil...nimic concret..nimic despre cat ai voie sa consumi ,cat nu ai voie...Deja am obosit alergand dupa cai verzi pe pereti...Va doresc o seara buna tuturor.
Buna seara. Eu personal cred ca este ceva extraordinar sa poti avea o discutie cu cineva,sa poti primi diferite raspunsuri ,idei ,sfaturi .Tineti-o tot asa.Respect.
Avand in vedere ca la 15 iunie 2017 intra in vigoare noua politica de telefonie,pe 31 mai am facut 2 contracte noi cu date mobile in SEE,specificand clar ca un abonament ai trebuie fetei mele care pleca la studii in Austria,iar mie imi trebuiau oarece date mobile in SEE deoarece sunt navigator si lucrez la o tura de o luna la serviciu,o luna acasa.In acel moment nu mi s-a explicat ce inseamna politica de rezonabilitate.Asa ca am luat un telefon fetei cu un abonament de 43 de euro avand 11 gb date mobile,din care 9 gb in SEE,iar eu am trecut de la un abonament de 7 euro la unul de 15 euro cu 5gb date mobile din care 3,2 in SEE.Toate bune pana acum cateva zile cand am primit un sms care ma instiinta ca am fost monitorizat 4 luni si ca am consumat intr-o forma abuziva conform politicii de rezonabilitate si ca incepand de la o anumita data voi plati extra.Mentionez ca eu nu am depasit niciodata datele mobile alocate..mai mult de atat, nu ajungeam nici macar la jumatate din ele pe luna,iar fata mea la fel..un exemplu acum....azi cand mai sunt 5 zile pana la realocarea minutelor si datelor mobile..mai exact pe 22 ale lunii, fata mea are un consum de doar 3 gb din cei 9....unde este abuzul?imi poate explica si mie cineva in cifre concrete care este politica de rezonabilitate?Am fost la Orange am depus plangere,la fel nu s-a stiut a mi se explica despre aceasta politica...se spunea doar ca este interpretabil.Despre ce vorbim?Eu platesc in jur de 400 de lei lunar la ei....si nu interpretez cand merg la casierie.. adica domle...atat am consumat..atat platesc.De ce functionarul unde am facut contractele nu mi-a explicat clar care e politica?Cand am vazut ca ma ajunge telefonul fetei 5200 de lei in 2 ani(este un samsung S7-2200 lei)am refuzat..am spus mai bine il cumpar cu banii in mana de la altex,dar tipul de la orange mi-a aruncat pastila cu abonamentul de 43 de euro cu 9 GB inclusi SSE,cea ce doream pentru fiica mea .Adica m-a prins de nas. Se pare ca ala a fost un abuz..Am fost si la protectia cosumatorului..,nici ei habar nu aveau despre asta..mi-au dat dreptate,am facut o plangere dar simt eu ca am sa mor cu dreptatea in mana.Asadar,ce ma sfatuiti?Pot sa ai actionez in instanta?Nu sunt un impostor,sunt la zi cu platile,dar asa ceva nu pot sa accept..adica sa platesc degeaba abonamente care de fapt nu pot sa le folosesc .Cu respect,Sorin Busila-Galati