avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 812 soluții astăzi
Forum Activitate libertatenucomunism

Activitate libertatenucomunism

Factura a fost pe numele meu și sunt trecut ca, client, cu toate acestea nu mi s a dat dreptate, ca sunt terț, service-ul trebuie sa rezolve cu tot și ca eu nu pot sa cer banii la schimb ca nu i am plătit eu.

Am pus câteva întrebări, inclusiv la compania de asigurări și sunt terț păgubit, cei de la ANPC spun ca nu au legislație încât sa intervină, logic și mora trebuia sa am dreptate, dar juridic nu știu prea multe legate de acest lucru, ASF doarme și își ia 16 salarii pe an, plus cel mai probabil șpăgi de la asigurări sa modifice legislația.

eu în cele din urma am rezolvat cu service ul și au făcut treaba ca la carte, am pierdut ceva timp, nervi, am depus o alta plângere la ANPC, am cerut sa nu se rezolve la comisariatul Județean, în cazul meu Bacău pentru ca, consider ca sunt niște conflicte de interese.
dacă o sa am un alt răspuns o sa va informez, am făcut pana și o contestație la răspunsul comisariatul ui de la Bacău la cel din Iași și București, la fel aștept răspuns.

va mulțumesc pentru sprijin, ideea e ca te împing când într o parte când în alta, devii confuz și nu știi ce sa mai crezi
Asa a fost făcută plata, doar ca mașină mi a fost predata murdara, cu defecte ascunse pe care le am văzut ulterior, erau imposibil de văzut atunci când am ridicat o

ibn a scris:

Citind postarile anterioare nu inteleg un lucru: plata asiguratorului catre unitatea de service nu a fost facuta dupa receptionarea lucrarii de catre dumneavoastra? Au platit cand au vrut ei sau service-ul? Normal era sa se faca dupa ce dumneavoastra ati receptionat lucrarea.

Da am semnat, cu toate ca mașina a fost predata murdara și cu defecte ascunse, am văzut defectele după ce am spălat o din păcate, am rezolvat cu unitatea service, vor fi revopsite din nou piesele, am ales o reprezentanta auto, neatenți băieții, și aroganți... Dacă știam din timp toate astea știam ce alegere sa fac și cum sa pun problema, din păcate am învățat tot pe parcurs, am făcut plângere inclusiv împotriva unității teritoriale ANPC... din păcate informații nu se prea găsesc, iar legislația se modifica continuu în defavoarea noastră, cei de la asigurări au suficiente resurse și relații încât sa facă lobby și sa modifice tot în favoarea lor, ideea e sa învățăm din greșelile altora,nu o sa apucam sa le facem noi pe toate, plus pierdere de timp, resurse, nervi, va mulțumesc pt răspunsuri sper sa citească cât mai multa lume acest topic

DinuX a scris:

1. Aveati dreptul sa va alegeti de la inceput service-ul, recomandat era sa alegeti service-ul de marca (desi am patit la service de marca sa fie nuantele usor diferite; in schimb la un service specializat pe daune tamponari, vopsirea sa fie perfecta, dar sa aiba probleme la montarea elementelor mecanice / electrice).
2. Contractul de reparatie este intre asigurator si service, deci da, sunteti tert pagubit si nu client, iar ANPC nu se baga decat pentru clienti persoane fizice.
3. Ati dat cumva ok-ul pentru lucrare? Poate inainte sa va aduca masina v-au bagat sub nas ceva hartii sa le semnati...

Bună seara, am întrebat într un email la compania de asigurări următoarele lucruri:
1.care este procedura prin care pot recupera suma de bani pentru vopsitorie pentru a îmi rezolva problema în alta parte
2.ca termen juridic ce parte sunt în dosar, am încercat sa studiez legislația și nu am înțeles toți termenii legat de beneficiar, persoana pagubita sau terț pagunit, nu știu unde sa ma identific
3.daca depinde de dvs ca plângerea sa fie soluționată sau trebuie sa ma adresez către ANPC, având în vedere ca plata lucrării a fost făcută de către dvs, aici exista și confuzia legata de termenul juridic
4.as dori sa știu dacă exista vreo norma ASF în care cineva de la compania de asigurări ar trebui sa verifice calitatea lucrarilor
Atașat va trimit poze cu defectele de vopsea identificate, din momentul ridicării mașinii, cât și după ce bara din fata a fost vopsita, în total au fost peste 100 de impurități, 54 la număr fiind momentan doar pe bara fata

Răspuns asigurari:
Ca urmare a mesajului din data de 12.10.2023, va comunicam urmatoarele:
1. pentru reparatie necorespunzatoare este necesar sa va adresati unitatii reparatoare sau autoritatilor competente;
2. in acest dosar sunteti tert pagubit;
3. responsabilitatea in ceea ce priveste calitatea reparatiilor ii revine in totalitate unitatii reparatoare;
4. verificarea calitatii reparatiei ii revine beneficiarului acesteia in momentul in care isi ridica autovehicului din service, societatea de asigurare nu are o responsabilitate in acest sens.
legislația pare modificata în defavoarea pagubitilor, va sfătuiesc sa alegeți un service auto ca rating bun și sa va duceți periodic sa vedeți în ce stare este mașină, faceți poze când o lăsați acolo atât la exterior cât și la interior complet, atât parte afectata cat și partea fără dauna, pana nu o pățiți nu știți ce și cum, singura modalitate este sa dați service ul în judecata și sa chemați compania de asigurări în proces, odată service ul ales nu mai puteți da inapoi
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Va mulțumesc din suflet pt răspunsuri, aceasta caracatiță este întruchiparea sistemului defect din România, lume multa, oameni putini!
Bună ziua, după discuția cu dvs am trimis email uri către mai multe sedii anpc din, tara, unele au răspuns tipizat, pe lângă subiectul meu iar altele au răspuns cumva în favoarea mea, am trimis către ANPC Bacău conversația purtata aici cu dvs, și răspunsul celor de la ANPC Brașov în care au spus ca și dvs ca am dreptate.

Ei bine astăzi am fost la Bacău la ANPC sa cer niște lămuriri, au spus ca au luat legătura cu colegii de la Brașov și ca, cel de acolo nu a avut dreptate, mai nou ca este cercetat disciplinar ca mi a dat informații false. Au spus ca au consultat juriștii lor și ca răspunsul lor câte mine este același ca sunt terț păgubit, și ca ei nu au cadru juridic sa intervină, acest lucru fiind un abuz în serviciu, din lac în put cu toată situația asta.

Au zis ca cei de la asf împreună cu cei de la asigurări cel mai probabil fac lobby sa modifice legislația în favoarea lor. adevărat, știu de scandalurile de la asf, prin urmare nu am reușit sa fac nimic. Ma simt "violat" de instituțiile statului. Au spus sa iau legătura cu cei de la asigurări, am trimis un email acum 2 săptămâni și nu am primit răspuns. O sa fac din nou o plângere în scris.

Sper ca nimeni sa nu sa se mai izbească de aceasta situație incomoda, ramai a nimănui, cu lucrarea de mizerie făcută, neavând cui sa te plângi. Ultima șansă este sa te adresezi unei instante de judecata cu un proces cu durata minima de 2 ani, timp pierdut, bani, ca apoi firma care ți a nenorocit mașină sa îți dea 6000 lei, în cazul meu banii pe vopsea. Oameni buni, deschideți ochii înainte sa o patiti.
Va mulțumesc pentru răspuns, am încercat sa explic exact ce mi ați spus dvs, ideea este ca compania de asigurări a livrat banii pentru reparație în contul celor de la service. Eu nu am optat pentru reparație în regie proprie, am încercat sa ii explic doamnei de acolo ca nu se schimba dreptul de proprietate și este bunul meu, a zis ca nu a mai avut cazuri de acest gen, și ca s a consultat cu cineva, cea mai simpla varianta ca să nu își bata nimeni capul a fost sa îmi treacă petiția ca nesolutionabila.

Am explicat situația și la alte departamente anpc și aștept un răspuns în scris. În teorie plata a fost făcută de un terț în cazul meu firma de asigurări, dar practic eu sunt beneficiar, doamna a zis ca eu sunt terț păgubit și ca nu pot face nimic. Practic nu contează cine face plata, compania de asigurări deja a închis dosarul iar eu am rămas în rolul principal, Cei de la ANPC au redirecționat dosarul către ASF care la rândul lor au spus ca este o eroare ca plângerea a ajuns la ei și a fost trimisa către ANPC.

Sunt sigur ca mai multe persoane întâmpină aceasta problema, dacă mai este cineva care are cunoștința de cauza în aceasta situație va rog sa lăsați topicul deschis, sper ca soluțiile acestea sa fie de folos cât mai multor persoane. Asigurările ne fura, service uri le nu își fac treaba iar autoritățile abilitate ale statului ne pasează dintr o parte în alta, este o situație obositoare și stresanta pentru oricine trece prin ea. Eu sunt persoana pagubita în dosar.
Petiție ANPC împotriva unui service auto, legat de calitatea proasta a lucrărilor

Eu sunt proprietarul mașinii, pe factura eliberata sunt client, am încercat sa ma înțeleg amiabil cu service ul auto, și au recunoscut greșelile pe partea de vopsitorie, am lăsat mașină încă 6 zile le ei și am scos o la fel, mi s a livrat înapoi murdara și cu defecte ascunse.

Am făcut o petiție către ANPC în care am solicitat returnarea banilor pe partea de vopsitorie, au demonstrat cei de la service ca sunt incompetenți. Cei de la ANPC Bacău mi au spus ca nu pot lua masuri deoarece plata a fost făcută de către o societate de asigurări, adică Allianz Țiriac în cazul meu și ca nu am nici un drept sa cer asta, pentru ca eu sunt terț păgubit.

Totul mi se pare ciudat, după spusele doamnei de la ANPC ar trebui sa aleg calea cea grea și sa dau în judecata atât firma de asigurări cât și service ul auto, procedura ce ar dura câțiva ani, va rog frumos dacă ma puteți ajuta cu o explicație, tine de competenta anpc sa rezolve cazul meu?
Din punctul meu de vedere eu sunt beneficiarul lucrării iar plata a fost făcută de către un terț conform obligațiilor din contractul rca, va multumesc
Credeți că cedo ar avea o soluție în cazul meu favorabila? În prima instanta am fost condamnat la 2 ani și 9 luni, s a scăzut din pedeapsa arestul preventiv, s a făcut contopire, 2 ani și 3 luni, ca obligații, nu am voie sa părăsesc tara fără acordul instantei, ce depășește 5 zile trebuie sa anunț,și 3 ani sub supraveghere, asta după peste 2 ani și jumătate de chin. în control judiciar cam 2 ani, am fost presat de procuror, de avocat sa merg pe simplificată deoarece probabil competentele lui erau depășite, aruncat în arest cu toate ca sănătatea nu îmi permitea, asta ca să fiu silit sa recunosc anumite lucruri, bunuri fizice gen laptop telefon și stick pe care nu s a găsit nimic și au refuzat sa mi le restituie, mașină personala pe care am făcut dovada achiziției în rate cu mulți ani înainte plus bani primiți din afara cu chitanțe, automobilul s a devalorizat, iar electronicele cel mai probabil au acumulatorii cedați, iar cu colaboratorul sub acoperire am fost abordat și am consumat impreuna la o petrecere, acolo am fost agățat, nu am avut acces la probele împotriva mea, fostul avocat a zis ca sunt restricționate de către procuror, sunt conștient ca la recursul pe care l am făcut nu o sa primesc ce a mai favorabila decizie, sper momentan sa mi se mai scadă din pedeapsa cel puțin și sa mi se ridice interdicțiile ridicole și exagerate
ok inteleg in mare parte la ce va referiti,daca abordez metoda simplificata avand in vedere tot ce am enunerat,practic totul a fost o greseala,ar fi vazuta bine treaba asta de catre judecator?dvs personal cum ati proceda?multumesc adema1980 a scris:


-eliminare citat-