avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 644 soluții astăzi
Forum Activitate gabimar

Activitate gabimar

Buna seara
Revin pe acest topic cu in update.
Dupa ce am obtinut documentele de la administrator i-am adus la cunostinta ca exista neconcordante la ambele lucrari. Dupa ce mi-a spus ca nu e treaba lui sa verifica lucrarile si eu trebuie sa-i spun ce diferente sunt, am facut inspectie pe teren si i-am predat o notificare cu tot ce am gasit pe teren versus ce e in documente. Nici dupa ce am facut si treaba asta nu a luat nici o masura. Cica nu e treaba lui. Acoperisul cica asa s-a masurat atunci si asa s-a platit (desi e cu vreo 40% mai mult in acte decat pe teren) si el doar a aprobat lucrarea. Nu mai are ce face.
La lucrarea de la subsol cica seful de scara a venit la el cu devizul si el doar l-a aprobat. Si desi receptia lucrarii nu s-a facut pentru ca seful de scara se face ca ploua, si nici nu are intentia sa o faca, acum la doua luni de la terminarea lucrarilor, la asociatie sunt trecute deja sumele de plata. Pe care cica trebuie sa le platim. Asa cum sunt afisate.

Intrebarea e: chiar nu e de datoria presedintele de asociatie sa verifice aceste lucrari/notificari ce i se aduc la cunostinta? In baza faptului ca nu mi-ai raspuns la notificarea scrisa ii pot face o plangere la acea asociatie de control al asoc d proprietari (imi scapa numele acum, dar o sa ma interesez)
Multumesc

ynocentta a scris:

In temeiul disp art 10 L nr 230/2007 proprietarii au dreptul sa cunoasca orice aspect al asociatiei de proprietari si la cerere,au acces la orice document al acesteia
Notificati oficial presedintele de asociatie cu obligatia respectarii dispozitiilor in vigoare -sub sanctiunea obligarii la plata a cheltuielilor aferente solutionarii in instanta
Mai aveti posibilitatea sa sesizati oficial serviciul specializat din primarie
Mai aveti varianta sa contestati valoarea impusa in lista de intretinere-in temeiul disp art 12 A al c si d HG nr 1588/2007 in termen de 10 zile de la afisarea listei de intretinere
Presedintele de asociatie are obligatia legala sa raspunda la contestatie in termen de 7 zile
Succes !

Alexandru Georgescu a scris:

Da. E OK! E cota de profit a firmei respective.



Si e ok ca in cost sa adauge la valoare si TVA-ul aferent acestui beneficiu? La urma urmei acesta nu e nici serviciu, nici material... deci de ce ar suporta TVA?

multumesc
Alexandru Georgescu a scris:

Da. E OK! E cota de profit a firmei respective.



Va multumesc pentru raspuns
Buna ziua
Asociatia de proprietari a incheiat un constract de prestari servicii cu o firma pentru inlocuirea instalatiilor la bloc. In devizul lucrarii ce tine loc si de contract este specificata o suma de bani trecuta ca beneficiu incasata de firma de reparatii. Este ok? E un profit al firmei respective? multumesc
Buna ziua
In vara aceasta in cadrul blocului nostru s-au realizat lucrari de reparatii la subsolul blocului, de inlocuire a canalizarii, reparatii acoperis etc Lucrarile au fost facute prin asociatie care la sfarsit a afisat suma de plata pentru fiecare proprietar la avizier. Numai ca aceasta suma nu a fost detaliata pe lucrare in parte iar presedintele de asociatie refuza sa puna la dispozitia proprietarilor repartizarea cheltuielilor. Mai mult la lucrarea pe acoperis contractul cu firma prestatoare s-a incheiat pe o suprafata mult mai mare decat s-a facut lucrarea, nu s-a facut receptia lucrarii, dar la plata s-a luat in calcul toata valoarea pe care s-a incheiat contractul. Contractul e singurul document pe care am reusit sa-l vedem ulterior. Pentru lucrarea de la subsol am pus mana pe cotatia de pret de dinaintea lucrarii aprobata de presedintele de asociatie. La fel, nici aici nu s-a facut receptia lucrarii, sa se constate daca tot ce e in acea cotatia s-a si efectuat pe teren. Mai mult presedintele de asociatie a zis ca aceia care nu-s de acord cu suma aia, sa se duca ei sa numere si sa masoare piesele din deviz cu ce e pe teren. Unii dintre proprietari refuzam sa platim aceasta suma pusa ca "din burta" pana nu se pun la dispozitie un calcul transparent al lucrarilor si o re-evaluare corecta a acestora dupa receptia lucrarilor. Presedintele de administratie refuza acest lucru. Care sunt caile prin care il putem "convinge"?