Buna seara
Revin pe acest topic cu in update.
Dupa ce am obtinut documentele de la administrator i-am adus la cunostinta ca exista neconcordante la ambele lucrari. Dupa ce mi-a spus ca nu e treaba lui sa verifica lucrarile si eu trebuie sa-i spun ce diferente sunt, am facut inspectie pe teren si i-am predat o notificare cu tot ce am gasit pe teren versus ce e in documente. Nici dupa ce am facut si treaba asta nu a luat nici o masura. Cica nu e treaba lui. Acoperisul cica asa s-a masurat atunci si asa s-a platit (desi e cu vreo 40% mai mult in acte decat pe teren) si el doar a aprobat lucrarea. Nu mai are ce face.
La lucrarea de la subsol cica seful de scara a venit la el cu devizul si el doar l-a aprobat. Si desi receptia lucrarii nu s-a facut pentru ca seful de scara se face ca ploua, si nici nu are intentia sa o faca, acum la doua luni de la terminarea lucrarilor, la asociatie sunt trecute deja sumele de plata. Pe care cica trebuie sa le platim. Asa cum sunt afisate.
Intrebarea e: chiar nu e de datoria presedintele de asociatie sa verifice aceste lucrari/notificari ce i se aduc la cunostinta? In baza faptului ca nu mi-ai raspuns la notificarea scrisa ii pot face o plangere la acea asociatie de control al asoc d proprietari (imi scapa numele acum, dar o sa ma interesez)
Multumesc
ynocentta a scris:
In temeiul disp art 10 L nr 230/2007 proprietarii au dreptul sa cunoasca orice aspect al asociatiei de proprietari si la cerere,au acces la orice document al acesteia
Notificati oficial presedintele de asociatie cu obligatia respectarii dispozitiilor in vigoare -sub sanctiunea obligarii la plata a cheltuielilor aferente solutionarii in instanta
Mai aveti posibilitatea sa sesizati oficial serviciul specializat din primarie
Mai aveti varianta sa contestati valoarea impusa in lista de intretinere-in temeiul disp art 12 A al c si d HG nr 1588/2007 in termen de 10 zile de la afisarea listei de intretinere
Presedintele de asociatie are obligatia legala sa raspunda la contestatie in termen de 7 zile
Succes !