in urma cu ceva timp sa efectuat o reparatie la subsol si eu poentru ca sa platesc am cerut de la administrator o copie a devizului de lucrare si a facturi cu care a fost platita
si nu vrea sa-mi dea CE POT SA FAC SA OBTIN O COPIE?
De regula asa este, insa autorul topic-lui ar fi facut bine sa ne spuna cam ce reparatie s-a facut la subsol, daca s-a facut cu o firma specializata, PFA, sau cu nea Gheorghe.
Oricum ar fi trebuie ca proprietarii sa aiba acces la toate documentele indiferent cine a facut lucrarea, mai mult as. prop. trebuie sa informeze proprietarii prin afisare la avizier a respectivelor documente (daca locul permite), daca nu sa puna un anunt prin care sa va informeze ca dosarul reparatiei sta la dispozita proprietarilor,
Noi spre exemplu am avut recent o lucrare de mare amploare cu un acoperis, inca nu s-au terminat toate lucrarile iar dosarul cuprinde vre-o 200 de pagini, iar proiectul inca vre-o 100, asa ca... ai de lucru nu gluma. Totul este sa fie vointa si transparenta!
Nu e obligat sa va faca copie, dar puteti consulta documentatia lucrarii (deviz, facturi, chitante) la sediul asociatiei. Aveti acest drept....pentru ca platiti.
Dar cenzor nu aveti la asociatie? Ca asta este treaba lui.
@BODEALEX
Art.28 din lege se refera la cu totul altceva si anume la o relatie speciala intre asociatie si unii proprietari care au contracte individuale cu anumiti furnizori comuni cu asociatia de proprietari (proprietarii nu platesc utilitatea respectiva la asociatie - de exemplu gazele la cei cu CT) si prin care asociatia le furnizeaza acelor proprietari un serviciu intermediar, de exemplu sa le plateasca si acestor proprietari factura la furnizor.
A mai fost vorba aici despre acest faimos art. 28 in care un utilizator se lauda ca a dat in judecata asociatia ca nu stiu ce nu i-a facut si se baza tocmai pe acest articol. I-am spus ca il astept cu hotararea judecatoreasca in care i se va da dreptate pe baza acestui articol, sa ne-o arate ...si n-a mai aparut.....:)