Bună ziua!
Sunt in procesul de a inchide punctul de lucru la firma unde sunt administrator și de aceea am renuntat la abonamentul de internet de la DIGI (fost RCS-RDS). Problema e ca in data de 5 august mi se va emite o factura de 250EURO daca nu returnez un ONT (Router) pe care, aparent, ei mi l-au lasat în custodie.
Pe procesul verbal de instalare din 29.01.2018 din posesia lor este bifată căsuța cu ONT cu un X, la echipamente predate. Pe acest proces nu scrie nicăieri că echipamentele predate în custodie sunt și rămân proprietatea RCS RDS etc așa cum scrie pe un alt proces de predare echipamente pentru o cartelă SIM, tot de la ei.
Dar pe procesul verbal de instalare copia care a rămas la mine, căsuța de la ONT e tăiată pe diagonală cu o linie, față de restul căsuțelor marcate cu X.
Cei doi instalatori când au venit să ne pună internetul ne-au anunțat că ei nu au Router și că trebuie să ne achiziționăm noi unul, drept dovadă am factură din 30.01.2018 pentru routerul pe care l-am folosit până în ziua de astăzi.
Din punctul meu de vedere este înșelăciune și aș vrea să fac o reclamație către cei doi instalatori, să se verifice cel puțin dacă sunt singura clientă care nu a avut ce ONT să returneze și a beneficiat de serviciile lor.
Întrebarea este cum pot dovedi sau dacă există vreo soluție să nu trebuiască să plătesc cei 250EURO? Care oricum este o sumă absurd de mare pentru un ONT model F625G. Și de ce peste tot au bifat cu X și pe hârtia de la mine este tăiată căsuța? Din punctul meu de vedere pe hârtia de la ei puteau bifa căsuțe oricând și după ce am semnat eu.
Din păcate la ANPC nu se pot face reclamații numai de către PF.
Altă soluție nu am în afară de justiție?
Vă rog, dacă ați mai auzit de cazuri asemănătoare, să mă îndrumați către o posibilă rezolvare sau să plătesc, deși nu e corect, o sumă realistă a acelui ONT.
Mulțumesc.
Bună ziua!
Am solicitat de la biroul de taxe și impozite un certificat fiscal pentru sediu și punct de lucru care să ateste că nu am datorii pe firmă, necesar pentru obținerea avizului de funcționare. Pentru punctul de lucru am un contract de închiriere, la adresa X să spunem. O doamnă de la taxe și impozite refuză să mi-l elibereze pe motiv că persoana de la care am închiriat spațiul de la adresa X, nu și-a declarat un teren de la adresa Y. E legal acest lucru? Ce treabă am eu cu adresa Y și ce face doamna cu terenurile ei? Adresa X e declarată iar eu nu am datorii și asta ar trebui să conteze. Deocamdată lucrul acesta mă ține pe loc, iar eu sunt într-un program cu fonduri europene unde timpul contează. Mulțumesc!