avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1189 soluții astăzi
Forum Activitate Corina_bv88

Activitate Corina_bv88

Buna,

As vrea sa ma ajutati intr-o chestiune. Exista vreo procedura exacta prin care se poate anula un document eliberat gresit la incetarea activitatii unei persoane.
Am avut o persoana care a incedat in cadrul companiei in care lucrez dupa mai multe zile de absentism. Problema este ca in decizia de incetare s-au specificat acele zile, iar in adeverinta de vechime nu. Ne-am dat seama de greseala ulterior si documentul a fost refacut, dar persoana respectiva a primit acel document eliberat gresit.
Exista vreo procedura in care se poate anula cel eliberat initial?
Multumesc anticipat.
Multumesc frumos pentru raspuns.
Buna ziua,
Am urmatoarea situatie daca ma puteti ajuta:
Cum trebuie procedat in cazul in care un fost salariat solocita o adeverinta cu situatia CM din ultimele 12 luni (Anexa 19-Model Adeverinta CNAS)? Specific ca la momentul incetarii i-am predat toate actele toate actele, incluziv nota de lichidare unde este specificat stagiul de cotizare+zilele de CM avute. Modelul respectiv din cate stiu eu se elibereaza pentru angajatii cu statut Activ. Sau ma insel si pot elibera si acest act?