Buna ziua,
As dori unele lamuriri cu privire la decontul ordinului de deplasare intr-un ONG.
Suntem o asociatie CAR Pensionari, entitate non profit, care are deconturi de transport pentru angajati. Uneori, acestea includ diurna si cazare (nu intotdeauna avem documente justificative pentru cazare).
In interes de serviciu, angajatii se deplaseaza in diverse locatii, urmand sa deconteze transportul, decont care se face in baza Hotararii Consiliului Director care prevede 2 lei/km ( nu se deconteaza potrivit legii la consumul mediu calculat sau doar bonul de motorina/benzina, intrucat ei au stabilit acesti 2 lei cuprinzand si uzura pentru masina, acestia deplasandu-se cu masina personala). Mentionez ca nu exista contracte de comodat pentru masinile cu care se fac deplasarile, nu se completeaza foaie de parcurs sau alte formulare, se deconteaza doar in baza ordinului de deplasare si nu se ataseaza documente justificative.
Daca puteti sa-mi spuneti si cum se calculeaza distanta, adica daca pana la o localitate sunt 32 km, pot deconta 64 de km sau mai mult (pentru ca se deplaseaza in interiorul orasului)?
ONG-ul are si venituri din activitati economice ( chirii).
Multumesc frumos.
O zi frumoasa!
Buna ziua,
Puteti sa-mi spuneti temeiul juridic prin care este reglementata securizarea casieriei in cadrul Caselor de Ajutor Reciproc a Pensionarilor.....sunt mai multe discutii in legatura cu acest aspect...seif cu deschidere intarziata (15 min), ghisee cu sticla antiglont sau antiefractie, cu deschidere pe baza de cartela...parerile sunt impartite insa nu stie nimeni exact ce este de facut, sau temeiul legal.
Ati putea sa ne spuneti legislatia care prevede securizarea casieriei in acest caza si ce anume trebuie sa facem exact, sau cu cine trebuie luata legatura.
Va multumesc
....va rog sa ma scuzati pt exprimarea stangace
O zi frumoasa
Buna ziua,
as dori niste informatii in legatura cu incetarea CIM pt neprezentare la locul de munca
.... ne confruntam cu o problema delicata in legatura cu o angajata ( la momentul de fata este plecata in Anglia la munca) care a fost in concediu fara plata in perioada 01.09.2017 - 30.11.2017, iar pana in data de azi, 08.12.2017 nu s-a prezentat la locul de munca. In data de 06.12.2017 dl. presedinte a luat, telefonic, legatura cu ea iar aceasta a spus ca nu se mai intoarce la locul de munca, trimitand ulterior, prin email, demisia sa, datata cu data de 06.12.2017, in care prevedea incetarea contractului de munca cu data de 01.12.2017 (am incercat o contactare ulterioara pt a-i cere sa ne trimita prin posta demisia in original, dar apelurile au fost respinse, neavand alta cale de contact).
Mentionez faptul ca, nu putem lua legatura cu ea, neavand o adresa de corespondenta, iar celelalte mijloace, tel. e-mail, sunt respinse de catre aceasta.
Puteti sa ne indrumati care ar fi pasii corecti de urmat pt desfacerea legala a contractului de munca.
Multumesc anticipat,
Finuta Buzdugan