sunt angajat la o firma de un an jumate, am contract individual de munca de la inceput si am avut impresia ca am si carte de munca. Am vrut sa-mi iau un credit de la o banca si am nevoie de copie de pe cartea de munca sau contract de munca.
As vrea sa va intreb care sunt dejavantajele faptului ca nu am carte de munca? Si ce i-as putea cere angajatorului?
Din cate stiu eu sporul salariam de care zici se poate da atunci cand pleci din firma urmand ca pe o perioada de cateva luni(6 cred) sa respecti clauza de neconcurenta. Asta in cazul in care ti-a fost oferita acea suma de bani(care reprezinta media pe ultimile 6 luni a salariului). Iar in cazul in care nu ti s-a oferit sporul respectiv dupa plecare din firma respectiva clauza de neconcurenta nu mai este valabila.
Eu insa ma referam la situatia in care persoana respectiva inca mai lucreaza acolo si nu are de gand sa plece.
Buna ziua!
Suntem pe punctul de a infiinta o societate comerciala cu raspundere limitata. Suntem 4 asociati din care 2 vor fi administratori. Am citit ca in cazul in care apar situatii neplacuta/complicatii in activitatea societatii administratori sunt direct raspunzatori de aceste lucruri.
Noi, asociatii, am hotarat ca cei doi administratori sa aibe puteri depline dar care sa fie exercitate impreuna si ca orice act de dispozitie sa fie valabil numai daca este semnat de cei doi administratori. Problema este ca unul dintre administratori ar intra in conflict (clauza de concurenta din contractul individual de munca) cu actualul loc de munca.
Intrebarea mea este daca eu(celalalt administrator) voi fi afectat de acest lucru? Ma gandesc la situatia cand administratorul care a incalcat clauza de concurenta de la actualul sau loc de munca va fi tras la raspundere si... implicit si eu sa fiu raspunzator in numele firmei pe care o coordonez.