Am primit decizie de inactivitate de la ANAF, pentru ca a uitat contabilul sa depuna un act dupa schimbarea sediului. Acum trebuie sa trimit mai multe acte la ANAF printre care si o declaratie a administratorului, ca deruleaza activitati pe firma. Are idee cineva cum arata aceasta declaratie? Exista un model anume?
Multumesc.
De asemenea as avea nevoie de o sedinta de consultanta fiscala (poate fi online), pentru a lamurii o lista de 10-15 intrebari. Cum pot lua legatura cu cineva, pentru aceasta sedinta, si care este onorariul?
Pornim procesul de inregistrare al acelor cuvinte la OSIM.
Exista o modalitate prin care se poate verifica daca au pornit cumva ei inregistrarea inaintea noastra?
In urmatorul paragraf la ce se referea cei de la inregistrare marci?
"Din ziua depunerii cererii de înregistrare marca dumneavoastră beneficiază de protecţie provizorie care devine definitivă odată cu eliberarea certificatului."
Daca cineva depune cererea azi, este deja protejat?
Multumesc foarte frumos pentru raspuns!
Am fost apelat telefonic, azi pe la ora 12:00(sambata), si m-au amenintat ca daca nu retrag de peste tot acele cuvinte pe 1 ianuarie pornesc procesul impotriva mea.
Mi-au spus sa nu folosesc cuvintele in nicio alaturare, si ca inclusiv oferta mea de pe site este copiata de la ei, si la fel si preturiile, lucru ce nu este deloc adevarat, si este extrem de evident, daca acceseaza cineva website-urile noastre.
Compania mea se numeste F******N BRANDING SRL, iar compania lor se numeste A****NBRANDING SRL.
Ei spun ca folosesc cuvintele "amazon branding" facandu-le lor concurenta neloiala.
L-am intrebat pe avocat daca au facut trademark, sau e inregistrat acest termen de "amazon branding" la Osim, iar el a evitat sa spuna ceva concret, decat ca ei sunt inregistrati, si ca e loc pentru toata lumea, si ca nu vor sa ne distruga afacerea, din acest motiv au apelat pe cale amiabila acum.
Noi am folosit in cateva articole, si postari in social media propozitii de genu: Cumpara serviciile noastre de branding amazon etc.
Eu consider ca, daca e sa fie o problema cu acesti termeni, singurii care se pot plange cu adevarat ar putea fi cei de la amazon, ca ne folosim de numele lor.
Chiar si in acest caz, noi folosim numele lor, ca sa specificam serviciile oferite.
Buna ziua,
Sunt administratorul unei firme de servicii grafica si IT.
Tocmai am fost apelat de un avocat care mi-a spus ca facem concurenta neloiala, pentru ca folosim doua cuvinte in materialele noastre promotionale, cuvinte care sunt exact denumirea companiei lor.
Precizez ca aceste cuvinte sunt denumiri comune, si nu am reusit sa gasesc informatii daca cuvinetele sunt inregistrate la osim.
Unul dintre cuvinte face parte si din denumirea firmei noastre.
Cum putem proceda pentru a verifica daca intradevar facem concurenta neloiala, si care sunt solutiile?