Am nevoie de un contract pentru inchiriere auto si unul pentru inchiriere echipament,dar nu vreau tipizate cum am gasit pe net,deoarece vreau sa introduc anumite conditii.
Pe cine imi recomandati sa faca niste contracte bine puse la punct?Contra cost evident.
Nu se poate si ca persoana fizica prin depunerea formularelor 070,220 si 208?
Intreb deoarece as prefera sa evit cheltuielile suplimentare a unui PFA sau SRL.
Impozitul am vazut ca este 10%.Se calculeaza din profit si se iau in considerare si investitile facute(renovare/mobila)?
Ex: -50.000 apartamentul -5000 renovat/mobilat +57.000 vanzarea apartamentului =2000 profit din care impozitul este 10%,deci trebuie sa platesc 200.
In calitate de persoana fizica,daca cumpar si amenajez/mobilez x apartamente pe an in scopul revanzarii cu profit,trebuie sa declar si sa platesc x% TVA/Impozit pe venit din profitul obtinut?
Daca apartamentul il cumpar cu 50,ooo,renovarea 5000 si il vand cu 57.000,trebuie sa platesc TVA/Impozit pe venit pentru suma de 2000?
Ce declaratii trebuie sa depun mai exact si cum demonstrez cat am investit in in apartament?
Ma intereseaza sa stiu cum pot prelua o autorizatie taxi de la un PFA.Nu ma intereseaza daca raman cu PFA/IF/SRL ci doar sa fiu unic asociat(cel putin sa nu fie vechiul proprietar nici cu 1%).
De asemenea caut pe cineva din domeniu care sa se ocupe de transfer si sa verifice toate actele,sa fie totul in regula.