avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 603 soluții astăzi
Forum Activitate BBoti91

Activitate BBoti91

"la intensitate mare" - cum este decis că intensitatea este normală sau mare? Este o limită legală măsurabilă?
Dacă ne luăm așa că ma deranjează firma cu care am peretii comune descarcă marfa dimineață la ora 5 și mă deranjează, chem polița. Cine o să decide că am dreptate sau nu, că poate nu sunt gălăgioși dar pe mine mă deranjează. Pentru mine ar trebui să arăt la vecina cumva că degeaba tot mă amenință că nu depășesc o limită. Vine un polițist care stabilește după părerea și urechea lui cât de gălăgios sunt?

Bună Ziua.
Care este legislația în vigoare privind tulburarea liniștii, și care sunt orele se liniște?
Locuiesc în casă iar vecina mă amenință cu poliția pentru că dau muzica tare(ce este foate subiectiv), că nu dau tare muzica, ascult radio, sau muzica de pe YouTube de pe un 2.1 mic cand sunt un curte.
Sunt inginer de sunet, chitarist și dj cam știu ce înseamnă să fie gălăgie.
Dacă după ora de liniște în casă cu geamurile închise mixez sau ascult muzica mai tare, verific sa nu depășesc limita de 30 db langa gard.
Intrebarea mea este dacă, chiar cheamă poliția pot să solicit să măsoare presiunea de aer la vecini cu geamurile inchise în camera respectivă?
Fiindcă am grijă să nu deranjez pe nimeni, am încă 3 vecini și nu am nici o problemă cu eii, dar asta singura e cam isterică și nu mai știu ce să fac.

Mulțumesc!
Multumesc :)
Buna.