Bună Ziua.
Care este legislația în vigoare privind tulburarea liniștii, și care sunt orele se liniște?
Locuiesc în casă iar vecina mă amenință cu poliția pentru că dau muzica tare(ce este foate subiectiv), că nu dau tare muzica, ascult radio, sau muzica de pe YouTube de pe un 2.1 mic cand sunt un curte.
Sunt inginer de sunet, chitarist și dj cam știu ce înseamnă să fie gălăgie.
Dacă după ora de liniște în casă cu geamurile închise mixez sau ascult muzica mai tare, verific sa nu depășesc limita de 30 db langa gard.
Intrebarea mea este dacă, chiar cheamă poliția pot să solicit să măsoare presiunea de aer la vecini cu geamurile inchise în camera respectivă?
Fiindcă am grijă să nu deranjez pe nimeni, am încă 3 vecini și nu am nici o problemă cu eii, dar asta singura e cam isterică și nu mai știu ce să fac.
Legea nr. 61 din 27 septembrie 1991 pentru sancționarea faptelor de încălcare a unor norme de conviețuire socială, a ordinii și liniștii publice
Art.2
Constituie contravenție săvârșirea oricăreia dintre următoarele fapte, dacă nu sunt comise în astfel de condiții încât, potrivit legii penale, să fie considerate infracțiuni:
......
25) tulburarea, fără drept, a liniștii locuitorilor prin producerea de zgomote cu orice aparat sau obiect ori prin strigăte sau larmă;
26) tulburarea liniștii locatarilor între orele 22,00-8,00 și 13,00-14,00 de către orice persoană prin producerea de zgomote, larmă sau prin folosirea oricărui aparat, obiect ori instrument muzical la intensitate mare în localurile sau în sediile persoanelor juridice, în locuințele persoanelor fizice sau în oricare alt loc din imobile cu destinația de locuințe ori situat în imediata vecinătate a acestora;
...
"la intensitate mare" - cum este decis că intensitatea este normală sau mare? Este o limită legală măsurabilă?