avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1810 soluții astăzi
Forum Activitate IuliaCr

Activitate IuliaCr

Bună ziua, suntem un grup de studenți care se întreabă dacă există vreo lege care poate interzice unei facultăți să schimbe regulamentul intern în mijlocul anului universitar. Modificările se referă în principal la calendarul de susținere al examenelor, mai exact senatul facultății a decis că examenele din sesiunea 1 nu pot fi date în sesiunea 2, pe lângă altele. Ar exista vreo bază legală prin care putem forța facultatea să renunțe la aceste schimbări acum și să le aplice înaintea începerii anului universitar viitor?
Vă mulțumesc foarte mult pentru răspuns. La DNA o să ajungem dacă e nevoie.
Bună ziua, sunt studentă la UMF și mă aflu, împreună cu mulți alți studenți de la mine din an și din ani mai mari, într-o situație exasperantă. Avem pe an locuri la buget 60% și la taxă 40%. Din acele 60% procente, o mică parte reprezintă crema cremelor, cei mai inteligenți mai străluciți. Eu nu mă aflu printre ei. Restul de la buget într-o proporție covârșitoare sunt acolo pentru că folosesc tot felul de metode de a copia. Copiază oricum, oricât și la orice materie fără un pic de rușine și sunt mereu în top, ba mai mult de atât iau și burse de merit de la facultate pentru note. Când ridicăm problema la decanat, nu obținem decât un ridicat din umeri și un "învățați mai mult". Am ajuns la capătul răbdării, nu mai avem de unde să scoatem sute de milioane că nu avem loc de unii care copiază și la materiile opționale. Putem da facultatea în judecată pentru inegalitate de șanse sau ceva de genul, să o obligăm să ia măsuri concrete împotriva copiatorilor cronici? Menționez că mulți colegi fost prinși copiind, dar contrar regulamentului intern, nu s-a luat nici o măsură împotriva lor.
Buna ziua, va scriu deoarece prietenul meu se afla, ca si angajat, intr-o situatie foarte deranjanta.