avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 905 soluții astăzi
Forum Activitate AlexandruFlorin999

Activitate AlexandruFlorin999

Buna ziua! Nu am cont pe un portal de semnatura electronica, voi trimite prin posta documentele imprimate, completate si semnate.

In urma lecturarii altor articole/pagini, inteleg ca este necesara dovada unei diplome care atesta abilitatea de a oferi servicii in acel domeniu.

La mine situatia este urmatoarea: nu am studii in IT, dar lucrez in domeniu de cativa ani. Mi se va aproba pe clasa CAEN 620 ACTIVITATI DE SERVICII IN TEHNOLOGIA INFORMATIEI si altele similare: 6201, 6203, 6209? Sau sa folosesc 702 ACTIVITATI DE CONSULTANTA IN MANAGEMENT si 7022 ACTIVITATI DE CONSULTANTA PENTRU AFACERI SI MANAGEMENT iar ca dovada sa prezint diploma de master in management?

Va multumesc pentru raspuns!
Buna seara! Acum lucrez ca salariat, iar azi am primit o oferta de munca, de la o firma care doreste sa imi fac PFA.

Nu pot ajunge in judetul de domiciliu in urmatoarele 10 zile, datorita locului de munca actual (o deplasare la mai multe puncte de lucru din tara).

Sunt proprietarul locuintei din CI, am facut contract de comodat. Pe langa asta, am cautat deja pe site-ul ONRC daca pot deschide PFA in alt judet. Ii voi suna maine, dar imi puteti spune la ce sa ma astept, ca sa planific cat de bine pot? Este posibil sa infiintez PFA in alt judet?

Momentan sa completez documentele de aici: [ link extern ]

Alte intrebari:
Care ar fi cea mai buna forma de impozitare pentru un angajat in IT, cu norma intreaga?

Vad ca pot doar sa rezerv denumirea online, dar pot face totul online, fara intermediari?

Va multumesc,
O seara buna!
Buna ziua!
Am o intrebare: este legal ca o companie sa ofere prime de 8 Martie femeilor si de 1 Iunie persoanelor care au copii? Constituie discriminare?
Multumesc!
Răspuns la discuția Comision munca in strainatate?