Buna ziua, Avand in vedere ca in institutia noastra sunt 7 angajati, exista vreo incompatibilitate in a fi responsabil cu achizitiile publice contabilul instiutiei, care nu mai are viza CFP (serviciu externalizat)?
Va multumesc anticipat,
In cadrul institutiei noastre exista 2 compartimente: Financiar-contabilitate, salarizare, achizitii publice administrativ - cu o singura angajata, absolventa de studii economice si un compartiment resurse umane, cu o angajata cu studii administrative. Cine trebuie sa intocmeasca deciziile privind salarizarea in cazul in care intervin modificari (mariri de salarii, promovari)?
Buna ziua, deoarece in cadrul institutiei exista un singur angajat cu studii superioare economice care era in incompatibilitate cu aplicarea vizei CFP, am externalizat serviciul, incheind un contract de prestari servicii cu PFA-ul administrat de d-na care a obtinut si acordul ordonatorului principal de credite (a fost nevoie de CV, dovezi ca a exercitat timp de 3 ani aceasta viza in institutii publice etc.) Este necesar ca PFA-ul doamnei sa aiba un anumit cod CAEN, si care? Are deja la activitati secundare 6619, dar cineva sugera ca ar trebui sa aiba 6620. Care este adevarul?
Buna ziua, Avand in vedere ca in institutia noastra sunt 7 angajati, exista vreo incompatibilitate in a fi responsabil cu achizitiile publice contabilul instiutiei, care nu mai are viza CFP (serviciu externalizat)?
Va multumesc anticipat,