avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 973 soluții astăzi
Forum Activitate Geoudo

Activitate Geoudo

Bună seara,
acum 2 zile am mers la Media Galaxy pentru a trimite în service un telefon mobil, reprezentatul Media Galaxy a văzut cu ochii lui defectul.
Ulterior (azi) am fost contactat telefonic de către reprezentatul Media Galaxy, acesta mi-a comunicat că ce-i de la service (Depanero), i-au transmis că "defectul nu s-a manifestat" iar el îmi recomandă să merg personal la Depanero să le arăt/explic problema.
Ce ar trebui sa fac în acest caz ? Refuz să îmi pierd timpul și să fiu mințit, pe banii mei. Depanero asta face de obicei "Defect nemanifestat" și aia e ori ți-o bagă p'aia cu "prezintă șocuri" și ți-ai pierdut garanția. Nu mi se pare normal, practic ești luat de prost pe timpul și pe banii tăi.

Ce-i de făcut?
Ar trebui să merg personal la Depanero?
Eu nu am cumpărat telefonul de la ei iar logica mea îmi spune că nu ar trebui sa mă intereseze, este de datoria comerciantului să rezolve cumva, sunt în joc vre-o 2000 de lei. Nu mă dau banii afară din casă, dar deja nu mai e vorba de bani cat e despre nesimțire și incompetența unora.
Vă mulțumesc pentru răspunsuri.Am omis să menționez că produsul are valabilă și garanția inițială (factură și bon valabile) pe lângă ce-a oferită de agenția de la care l-am achiziționat.
Nu prea știu ce să fac pentru că nu am mai fost intr-o așa situație.
Dacă îl bag în service, pe garanție (inițială) ar fi mai bine ?
Pot merge personal sau doar persoana care l-a achiziționat în primă fază?


Adrian Dimitriu a scris:

Dacă vreți să plecați repede din țară, împuterniciți pe cineva să vă reprezinte. Fiindcă povestea se va prelungi câteva luni. E vorba de faptul că ați cumpărat în cunoștință de cauză un obiect folosit

Bună ziua,

In cursul zilei de ieri (17 Martie) am cumpărat un smartphone de la Credit Amanet (garanție 30 de zile, bon) acesta din urmă s-au dovedit a fi defect (bateria sau placa de bază).
Înainte să îl cumpăr am întrebat-o pe duduia de la ghișeu dacă se poate da retur în caz că sunt probleme și mi-a confirmat verbal că "da", se poate. Pe langa faptul că nu se poate face returul la punctul de lucru de unde l-am achiziționat (nu știu de ce), trebuie să ma prezint la sediul lor din Calea Moșilor pentru "constatare".
Ideea este că la numărul lor mi s-au zis că nu se dau retururi, în cel mai rău caz ți-l înlocuiesc cu alt produs.
Eu nu am nevoie de alt produs, doar dacă este la fel și funcțional, problemă a este că nu pot sa îmi pierd timpul cu rahaturile lor pentru că trebuie să plec cat de curând din țară.

Există vreo lege prin care îi pot obliga să îmi înapoieze banii ?