avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 517 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Smartphone defect cumpărat din Amanet.
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Smartphone defect cumpărat din Amanet.

Bună ziua,

In cursul zilei de ieri (17 Martie) am cumpărat un smartphone de la Credit Amanet (garanție 30 de zile, bon) acesta din urmă s-au dovedit a fi defect (bateria sau placa de bază).
Înainte să îl cumpăr am întrebat-o pe duduia de la ghișeu dacă se poate da retur în caz că sunt probleme și mi-a confirmat verbal că "da", se poate. Pe langa faptul că nu se poate face returul la punctul de lucru de unde l-am achiziționat (nu știu de ce), trebuie să ma prezint la sediul lor din Calea Moșilor pentru "constatare".
Ideea este că la numărul lor mi s-au zis că nu se dau retururi, în cel mai rău caz ți-l înlocuiesc cu alt produs.
Eu nu am nevoie de alt produs, doar dacă este la fel și funcțional, problemă a este că nu pot sa îmi pierd timpul cu rahaturile lor pentru că trebuie să plec cat de curând din țară.

Există vreo lege prin care îi pot obliga să îmi înapoieze banii ?
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 11:09, 24 Martie 2018
Daca detineti document de achiztie,sesizati oficial autoritatea pentru protectaia consumatorului
Dacă vreți să plecați repede din țară, împuterniciți pe cineva să vă reprezinte. Fiindcă povestea se va prelungi câteva luni. E vorba de faptul că ați cumpărat în cunoștință de cauză un obiect folosit
Vă mulțumesc pentru răspunsuri.Am omis să menționez că produsul are valabilă și garanția inițială (factură și bon valabile) pe lângă ce-a oferită de agenția de la care l-am achiziționat.
Nu prea știu ce să fac pentru că nu am mai fost intr-o așa situație.
Dacă îl bag în service, pe garanție (inițială) ar fi mai bine ?
Pot merge personal sau doar persoana care l-a achiziționat în primă fază?


Adrian Dimitriu a scris:

Dacă vreți să plecați repede din țară, împuterniciți pe cineva să vă reprezinte. Fiindcă povestea se va prelungi câteva luni. E vorba de faptul că ați cumpărat în cunoștință de cauză un obiect folosit

Ultima modificare: Duminică, 18 Martie 2018
Geoudo, utilizator
garantia e pentru primul client, fiindca el nu e reseller.
daca la vanzare s-a emis doar bon, ati putea sa incercati sa folositi garantia initiala. daca aveti si factura, sau daca clientul initial s-a inregistrat undeva (online, etc.), nu merge.
nu mizati pe faptul ca nu va duceti cu ea, facturile se fac in minim 3 exemplare, asa ca o au si ei.
dar indiferent ce executati, tot dureaza

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie inlocuire telefon danypopica danypopica Buna ziua. Am cumparat un telefon de pe un site, iar dupa 10 luni s-a defectat, l-am dus la magazin pentru a fi trimis in garantie, produsul a fost solutionat ... (vezi toată discuția)
Garantie telefon katai82 katai82 Buna ziua, Pe 16 ianuarie 2016 am cumparat un smartphone de pe un site online cunoscut.Dupa doua saptamani am observat ca telefonul se descarca foarte ... (vezi toată discuția)
Returnare sau schimb produs cumparat din magazin ds_stefan ds_stefan Buna Ziua! Intampin urmatoarea problema: ieri am achizitionat un telefon mobil pt un angajat dintr-unul din magazinele Altex. Am ajuns acasa, l-am incarcat si ... (vezi toată discuția)