Bună seara,
acum 2 zile am mers la Media Galaxy pentru a trimite în service un telefon mobil, reprezentatul Media Galaxy a văzut cu ochii lui defectul.
Ulterior (azi) am fost contactat telefonic de către reprezentatul Media Galaxy, acesta mi-a comunicat că ce-i de la service (Depanero), i-au transmis că "defectul nu s-a manifestat" iar el îmi recomandă să merg personal la Depanero să le arăt/explic problema.
Ce ar trebui sa fac în acest caz ? Refuz să îmi pierd timpul și să fiu mințit, pe banii mei. Depanero asta face de obicei "Defect nemanifestat" și aia e ori ți-o bagă p'aia cu "prezintă șocuri" și ți-ai pierdut garanția. Nu mi se pare normal, practic ești luat de prost pe timpul și pe banii tăi.
Ce-i de făcut?
Ar trebui să merg personal la Depanero?
Eu nu am cumpărat telefonul de la ei iar logica mea îmi spune că nu ar trebui sa mă intereseze, este de datoria comerciantului să rezolve cumva, sunt în joc vre-o 2000 de lei. Nu mă dau banii afară din casă, dar deja nu mai e vorba de bani cat e despre nesimțire și incompetența unora.
Povestea cu șocurile pot să v-o spună și fără să vă solicite prezența. Vă reamintesc însă că pentru a reclama la ANPC e necesar să dovediți că ați încercat o reconciliere prealabilă.