avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 922 soluții astăzi
Forum Activitate craciunr05

Activitate craciunr05

Răspuns la discuția Dosar penal
Am achitat mașina respectivului imediat, dețin și extrasul de la banca, ce as mai putea pune la dosar sa fie in favoarea mea?
Cu respect dl. avocat!

Cabinet de Avocat ”Patrascu Razvan” a scris:

Individualizarea pedepsei se face in functie de circumstantele reale si personale.
Din prezentarea dvs circumstantele reale nu va sunt favorabile, ati avut alcoolemie mare si ati produs si un accident.
Cu o aparare calificata cresc sansele la o modalitate de individualizare care sa va avantajeze.

Discuție Dosar penal
Buna ziua, am condus sub influența alcoolului și am atins un autovehicul ușor in spate care a chemat poliția. Am suflat in etilotest 0,89 , recent au venit și probele de sange 1,85 respectiv 1,65. Sunt student, nu am mai avut permisul suspendat niciodată și nici alte infracțiuni.
La ce sa ma aștept? Credeți ca sunt șanse sa scap cu amânarea aplicării pedepsei? După cât timp îmi va dispărea cazierul? Ce as mai putea Adaugă la dosar pt a ajuta, inafara de caracterizări juridice?
Mulțumesc mult!
Răspuns la discuția Amânarea aplicării pedepsei

DIANA POPESCU a scris:

Lipsa antecedentelor este una dintre conditiile amanarii aplicarii pedepsei, prevazute de art. 83 C.p., si anume: pedeapsa stabilita este amenda sau inchisoarea de cel mult 2 ani, infractorul si-a manifestat acordul de a presta o munca neremunerata in folosul comunitatii, iar instanta apreciaza ca, in raport de persoana infractorului, de conduita avuta anterior savarsirii infractiunii, de eforturile depuse de acesta pentru inlaturarea sau diminuarea consecintelor infractiunii, precum si de posibilitatile sale de indreptare, aplicarea imediata a unei pedepse nu este necesara, dar se impune supravegherea conduitei sale pentru o perioada determinata.