avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 484 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Alcool
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Alcool

Am făcut greseala sa conduc sub influența alcoolului, mi-am recunoscut fapta și mi-a ieșit 2.10 respectiv 2.05 in sânge. Menționez faptul ca sunt student, nu am avut alte antecedente, Credeți ca ajuta și scrisoriile de recomandare ? Am renunțat definitiv la alcool, nu eram dependent dar nu știu cum sa demonstrez chestia asta. Am înțeles ca se poate dispune și amânarea aplicării pedepsei, ce as mai putea Adaugă la dosar pentru a primii aceasta pedeapsa ? Mulțumesc anticipat!
Ultima modificare: Luni, 16 Aprilie 2018
craciunr05, utilizator
Buna seara,
Site-ul avocatnet.ro nu face reclama la avocati.
Cautati unul FFFFF bun pentru situatia dumneavoastra.
Treaba e groasa.
Individualizarea pedepsei se face in functie de circumstantele reale si personale.
Ati avut alcoolemie foarte mare, riscati o pedeapsa cu inchisoarea si suspendarea executarii sub supraveghere.


Cabinet de Avocat ”Patrascu Razvan” a scris:

Individualizarea pedepsei se face in functie de circumstantele reale si personale.
Ati avut alcoolemie foarte mare, riscati o pedeapsa cu inchisoarea si suspendarea executarii sub supraveghere.


Îmi puteți da niște sfaturi referitor la ce as mai putea Adaugă la dosar ? Scrisori de recomandare, dacă exista vreo cale sa dovedesc ca nu mai consum alcool, sau ce as mai putea pune?
Puteti depune inscrisuri in circumstantiere.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Dosar penal craciunr05 craciunr05 Buna ziua, am condus sub influența alcoolului și am atins un autovehicul ușor in spate care a chemat poliția. Am suflat in etilotest 0,89 , recent au venit ... (vezi toată discuția)