avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 787 soluții astăzi
Forum Activitate maria_madalyna

Activitate maria_madalyna

In 18 august 2006 un prieten a fost implicat intr-un accident auto cu victime. Avea viteza de 58 km/h in zona intraurbana cu viteza maxima legala de 50 km/h si avea permis de 6 luni. Victima, o batrana in varsta de 78 de ani a traversat neregulamentar si fara sa se asigure si in momentul impactului parcursese 4,5m de la carosabil. Raportul de expertiza precizeaza atat ca victima a traversat neglijent cat si ca soferul a avut o reactie intarziata cu 1,5 secunde, si nu ar fi putut evita impactul prin franare decat in cazul unei viteze cu 1,5 km/h mai mici. Victima a decedat pe loc.
In momentul actual procesul este pe rol, partea vatamata fiind reprezentata de fiica victimei care cere daune morale in valoare de 1,5 miliarde lei vechi. Daca mai e nevoie de detalii le dau, nu stiu care sunt cele relevante in proces.
Intrebarea mea este la ce se poate astepta soferul, avocatul i-a spus ca e certa pedeapsa cu inchisoare. Daca a instrumentat cineva un astfel de caz va rog dati-mi un raspuns, nici nu stiu ce avocat sa ii recomand pentru ca toti cei la care a apelat a avut o opinie diferita.
Va multumesc foarte mult, singura nu as fi gasit aceste informatii. Acum stiu cum sa procedez. Oricum, forum-ul asta e nepretuit pentru noi, cei neinitiati in tainele dreptului, si ma bucur ca exista oameni dispusi sa ne ajute.
Multumesc pentru raspuns. Asta era si deruta, pentru ca neavand venituri, nu am dreptul la bursa deoarece venitul mi se calculeaza ca si cum nu as fi casatorita, adica dupa veniturile parintilor. De aceea am intrebat daca imi trebuie declaratie din partea parintilor cum ca nu ma intretin, pentru ca eu trebuie sa justific cumva lipsa veniturilor. Daca tot se calculeaza venitul mediu dupa veniturile parintilor si mebrii familiei lor, eu nu am dreptul nici la bursa, nici la pensie de intretinere?