avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 998 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Va rog un raspuns rapid (Pensia de intretinere) ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Va rog un raspuns rapid (Pensia de intretinere) Multumesc

V-as ramane foarte recunoscatoare daca m-ati ajuta, caut un raspuns de cateva zile si nu il gasesc!
Am 21 de ani si sunt studenta la Facultatea de Farmacie. Am avut un conflict cu parintii, in special cu tatal, si dupa niste amenintari si discutii dure am suferit un soc emotional. In urma vizitei psihiatrice am fost declarata "apta psihiatric", dar cu depresie anxioasa si traume, astfel ca in prezent evit contactul cu ei. De curand m-am casatorit.
Sper ca nu v-a plictisit prima parte, urmeaza partea juridica. Familia sotului meu ne sustine dupa posibilitati, ne ajuta si prietenii. Sotul meu este si el student, sora lui la fel. Am aflat de curand ca am dreptul legal la pensie de intretinere atat timp cat studiez (pana la 26 de ani). Nici eu, nici sotul meu nu avem venituri sau proprietati. Pot solicita pensie de intretinere, chiar daca sunt casatorita, si care este valoarea acesteia (am o sora de 20 de ani, de asemenea studenta)? Daca nu, care sunt actele necesare pentru bursa sociala (parintii sotului realizeaza sub minim pe economie)? Am nevoie de declaratie de la ei cum ca imi refuza intretinerea? Firma la care lucreaza le plateste si chirie la un apartament si factura telefonica. Intra si acestea la venituri (nu stiu daca acestea sunt declarate undeva, dupa cum nu stiu nici venitul scris pe cartea de munca, oricum, au job-uri de studii superioare)?
Va multumesc pentru rabdare si astept o speranta de la voi
Ultima modificare: Miercuri, 17 Octombrie 2007
maria_madalyna, utilizator
Cel mai recent răspuns: maria_madalyna , utilizator 13:02, 20 Octombrie 2007
atat timp cat v-ati intemeiat o familie nu mai aveti dreptul la pensie de intretinere.