avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 555 soluții astăzi
Forum Activitate Maria9696

Activitate Maria9696

Răspuns la discuția Asigurare de sanatate
10 luni. Cred ca intrebarea mai pe scurt ar fi, cum pot sa-mi platesc singura o asigurare de sanatate pentru un spital judetean pe o perioada cat mai mica de timp avand in vedere ca voi sta 1-2 zile in spital.
Buna ziua. Astazi am constatat ca desi muncesc nu sunt asigurata medical si tot astazi a trebuit sa mi se face o operatie. As vrea sa stiu, cum daca exista o asigurare de sanatate de 7 zile sau o luna sau cat ar trebui sa platesc sa beneficiez de CASS pentru operatia avuta si sa nu dau bani gen ca la o clinica privata. Sper ca m-am facut inteleas cat am putut... Multumesc!
Buna ziua! As vrea sa stiu ce se intampla daca de la locul de munca am luat adeverinta ca sunt asigurata medical iar pe site-ul CNAS apar ca nu sunt asigurata si am efectuat o operatie cu trimitere de la medicul de familie. Multumesc!
Buna seara! Cum ar trebui sa completez cererea de demisie daca pe data de 14.05(luni) eu o sa incep sa lucrez pentru o alta firma iar ultima zi de lucru la actuala firma as vrea sa fie 11.05.2018 ?
Răspuns la discuția Executare silita
Multumesc frumos pentru raspuns! Da, au hoarare judecatoreasca dar sunt oarecum socata deoarece pana in momentul de fata eu nu am stiu nici de acea suma nici ca am fost citata sa merg la acest proces, sa ma apar totusi, iar pentru procesul din 2013 nici habar nu aveam de existenta lui.