avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 950 soluții astăzi
Forum Activitate mihai-ab

Activitate mihai-ab

Va multumesc pt. raspuns.

De ce mentionam la pct. 1 ca e sedinta extraordinara a consiliului director e ca de fapt consiliul director a ramas in 1 singur membru (eu) si se intruneste pt. a accepta noi membri cu scopul de-a respecta rigorile unei asociatii (i.e. mai multi membri).

Ref schimbarea de sediu, conform statutului - o poate face consiliul director (exista o linie definita explicit in acest sens in statut. De altfel, s-a mai facut anterior o modificare de sediu, initiata de consiliul director (si aprobata de judecatorie).

Am inteles si are sens ca judecatoria sa-mi ceara sa facem toate modificarile in 2 faze.

Multumesc si pentru recomandarea de-a revizita statutul pentru completarea/actualizarea lui.

Cu consideratie si multumiri inca o data.

Salutari tuturor.

Rog sa ma ajutati, daca se poate cu un o parerea vis-a-vis de o situatie a asociatiei noastre.

Asociatia are 5 membri (1 presedinte, 2 vicepresedinti, alti 2 membri)

Din acestia, recent si-au dat demisia toti, inclusiv presedintele, inafara de mine (care sunt unul dintre vice-presedinti). In acesta asociatie doresc sa intre alte 5-6 persoane.

Care sunt pasii ce ar trebui sa-i indeplinesc (ca pasi si ordine a lor) pentru a avea o asociatie functionala.

Ma gandesc asa:
1) Intrunire extraordinara Consiliul Director pentru aprobare noi membri - pentru a accepta cererea de adeziune a noilor membri
2) Adunare generala pt. alegeri nou Consiliu Director: ales presedinte, vicepresedinti si modificari statut si act constitutiv (cf statut existent - Adunarea Generala are ca atributii modificarea celor doua) pentru desemnare noi membri fondatori.

3) Convocare Consiliu Director in format nou pentru diverse decizii ce-i stau in putere, conform statut: schimbare sediu, cont bancar nou, samd.
4) Depunere actiune la Judecatoria unde este acum inregistrata asociatia.

Orice parere e bine-venita.

Va foarte multumesc,

Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu o raspunsul la o intrebare :).

Am 2 terenuri agricole, unul extravilan si altul intravilan pentru care doresc sa transfer dreptul de folosinta, inclusiv de a construi (anexe agricole, amenajari, instalatii, sera-solar, samd), pe o perioada nedeterminata. Firma are coduri CAEN de agricultura & similare.

Nu sunt terenuri mari, dar am nevoie de asta pentru un proiect de agricultura ecologica intensiva, la scala mica.

Din terenul intravilan:
- nu vreau sa dau tot terenul, ci doar anumite permietre din el (sa spunem 80%), care constituie in acest moment deja zona cultivata.
Restul e zona unei constructii rezidentiale (o casa) pe care nu vreau sa o transfer catre firma.

Terenul extravilan este lot intreg, cu nume de tarla-parcela (care are deja amenajata o cultura viticola).

Intrebarile catre dvs sunt:
1) ce tip de contracte e nevoie de incheiat pentru terenul intravilan sau extravilan ? e nevoie sa inclus si vreun tip de schita la aceste contracte, ca anexe?

2) e nevoie de o autentificare notariala/avocatiala pentru aceste documente?

Va multumesc tare mult!
Mihai