avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 283 soluții astăzi
Forum Activitate buha_cu_b_mare

Activitate buha_cu_b_mare

Va salut!
As vrea sa stiu daca pentru anul curent, 2024, este necesara plata CAS si CASS pentru castigurile realizare din jocurile de noroc online.
Aici mi-ar prinde bine baza legala.
Stiu doar ca impozitul se retine la sursa si aici nu am nici o neclaritate!

Multumesc frumos!
Va salut!

Am nevoie de un sfat in urmatoarea situatie:

Inainte de casatorie: el are cumparat un apartament pe numele lui achitat integral cu plata cash; ea are cumparat un apartament pe numele ei DAR prin credit bancar iar ratele se intid pe multi ani.

Dupa casatorie cei doi se decid sa locuiasca in apartamentul sotiei.
Sotul este nevoit, d.p.d.v. legal, sa plateasca 50% din rata apartamentului?
Plata cheltuielor (intretinere, reparatii curente, etc.) este necesara si aici nimeni nu are nici o intrebare.

Multumesc frumos!
Nici o parere?
Va salut!

Problema mea,e pe scurt, este urmatoarea:
- la jumatatea lunii martie am cumparat (1250 lei) o multifunctionala SH de la firma din Cluj; produs cu factura si garantie;
- primesc un produs cu specificatii inferioare (diferentele nu sunt seminificative dar conteaza totusi) si care este foarte galagios asa ca ma hotarasc sa il returnez dupa ce am discutat cu vanzatorul;
- trimit produs prin curier, Urgent-Cargus, asigurand multifunctionala la valoarea de 1250 lei;
- produsul ajunge avariat la destinatie (cutie lovita, piese rupte si facand un zgomot nefiresc);
- vanzatorul refuza primitea coletului, se incheie PV si se fac poze;
- peste cateva zile primesc multifunctioanala acasa, pe motivul ca am ambalat-o gresit si refuz acceptarea ei;
- fac o sesizare pe email si invoc pozele, PV si Termenii si conditiile de pe site-ul curierului (persoana care preia pachetul este obligata sa verifice modul de ambalare);
- termenul de solutionare a problemelor este de 90 de zile, timp in care nu prea i-am putut contacta pe cei de la Cargus; telefonic am fost pus sa astept pana ce robotul imi inchidea telefonul iar la email nu mi-a raspunsul nimeni. Destul de greu am reusit sa dau de ei si mi-au spus ca trebuie sa astept 90 de zile;
- dupa multe insistente telefonice, zilele trecute (dupa mai bine de 4 luni in care multifunctionala mea a stat in depozitul lor) imi raspund ca au solutionat cazul meu. Concluzia lor fiind vina mea deoarece am ambalat gresit produsul.

Am invocat faptul ca asigurand produsul am achitat un cost suplimetar pentru transport, am astept cu mult peste cele 90 de zile timp in care ar fi trebuit sa mi se rezolve problema, iar ei imi comunica sec ca este vina mea (produsul nefiind trimis in ambalaj original).

Ce pot face mai departe? Fiind vorba de o comanda intre firme nu ma pot adresa Protectiei consumatorului.
O trag pe linie moarta si o bag la pierderi?

Degeaba imi aduc astia multifunctionala stricata deoarece mi-am luat alta noua pentru ca aveam nevoie urgent de echipament.

Ce ma sfatuiti?

Rezumat: am platit 1250 lei pentru multifunctionala, cam 150 lei transport + asigurare, nervi si timp pierdut peste 4 luni.
Mi-am invatat lectia: imi cumpar doar produse noi sau desigilate de la marele magazine. Totusi ce fac cu serviciul de curierat. Problema se poate repeta.

Va multumesc!