avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 919 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Colet asigurat si deteriorat de catre curier
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Colet asigurat si deteriorat de catre curier

Va salut!

Problema mea,e pe scurt, este urmatoarea:
- la jumatatea lunii martie am cumparat (1250 lei) o multifunctionala SH de la firma din Cluj; produs cu factura si garantie;
- primesc un produs cu specificatii inferioare (diferentele nu sunt seminificative dar conteaza totusi) si care este foarte galagios asa ca ma hotarasc sa il returnez dupa ce am discutat cu vanzatorul;
- trimit produs prin curier, Urgent-Cargus, asigurand multifunctionala la valoarea de 1250 lei;
- produsul ajunge avariat la destinatie (cutie lovita, piese rupte si facand un zgomot nefiresc);
- vanzatorul refuza primitea coletului, se incheie PV si se fac poze;
- peste cateva zile primesc multifunctioanala acasa, pe motivul ca am ambalat-o gresit si refuz acceptarea ei;
- fac o sesizare pe email si invoc pozele, PV si Termenii si conditiile de pe site-ul curierului (persoana care preia pachetul este obligata sa verifice modul de ambalare);
- termenul de solutionare a problemelor este de 90 de zile, timp in care nu prea i-am putut contacta pe cei de la Cargus; telefonic am fost pus sa astept pana ce robotul imi inchidea telefonul iar la email nu mi-a raspunsul nimeni. Destul de greu am reusit sa dau de ei si mi-au spus ca trebuie sa astept 90 de zile;
- dupa multe insistente telefonice, zilele trecute (dupa mai bine de 4 luni in care multifunctionala mea a stat in depozitul lor) imi raspund ca au solutionat cazul meu. Concluzia lor fiind vina mea deoarece am ambalat gresit produsul.

Am invocat faptul ca asigurand produsul am achitat un cost suplimetar pentru transport, am astept cu mult peste cele 90 de zile timp in care ar fi trebuit sa mi se rezolve problema, iar ei imi comunica sec ca este vina mea (produsul nefiind trimis in ambalaj original).

Ce pot face mai departe? Fiind vorba de o comanda intre firme nu ma pot adresa Protectiei consumatorului.
O trag pe linie moarta si o bag la pierderi?

Degeaba imi aduc astia multifunctionala stricata deoarece mi-am luat alta noua pentru ca aveam nevoie urgent de echipament.

Ce ma sfatuiti?

Rezumat: am platit 1250 lei pentru multifunctionala, cam 150 lei transport + asigurare, nervi si timp pierdut peste 4 luni.
Mi-am invatat lectia: imi cumpar doar produse noi sau desigilate de la marele magazine. Totusi ce fac cu serviciul de curierat. Problema se poate repeta.

Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: buha_cu_b_mare , utilizator 22:08, 30 August 2018
Nici o parere?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inselaciune telefon replica stefanman stefanman Buna seara, pe data de 1 am gasit un anunt pe olx cu un iphone 6s mai ieftin (1500lei), in urma negocierii m-am inteles cu vanzatorul la 1300lei cu conditia sa ... (vezi toată discuția)
Colet deteriorat, cine este vinovat? ChiAndreea ChiAndreea Buna ziua, In data de 05.08.2016 am primit de la o firma de dezmembrari din Arad, un colet cu o portiera de masina cu un colt deteriorat. Expeditorul ... (vezi toată discuția)
Produs defect cumparat din magazin fizic MarianaGP MarianaGP Buna ziua, Am citit si alte articole de pe site referitor la acest subiect, insa as dori un sfat legat de cum pot proceda mai departe in cazul meu. In ... (vezi toată discuția)